Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag skrattar lätt och lutar mig tillbaka i sätet. Med tankarna på annat håll börjar jag vant fläta mig hår.
25 okt, 2013 23:57
|
|
Borttagen
|
"Jag måste ha mat snart, när kommer vagnen?"
25 okt, 2013 23:59
|
|
Borttagen
|
"Nu!" ler jag snett när vagntanten kommer och knackar på.
26 okt, 2013 00:01
|
|
Borttagen
|
"Äntligen! Margreth, var har du varit!", jag springer fram och kramar om den gamla tanten som skrattar och kramar tillbaks.
"Det vanliga Brian?"
"Alltid."
26 okt, 2013 00:02
|
|
Borttagen
|
Jag ler. "Vill du ha något gumman?" frågar Margreth. Jag kniper ihop läpparna och ser skamset ner på mina ben. "Har inga pengar..." mumlar jag.
26 okt, 2013 00:05
|
|
Borttagen
|
"Jag bjussar, Margareth, du vet att Tinx kommer med pengar sen."
26 okt, 2013 00:07
|
|
Borttagen
|
Jag rodnar. "Nej det behövs inte!" ljuger jag och känner hur magen kurrar tyst.
26 okt, 2013 00:09
|
|
Borttagen
|
Margareth ler.
"Jo, vännen min, jag bjuder", hon tar fram lite olika småsaker.
26 okt, 2013 00:10
|
|
Borttagen
|
Jag ser surt på Brian och Margreth, hatar att känna mig svag.
26 okt, 2013 00:12
|
|
Borttagen
|
"Kom igen nu Pling!" , jag orkar inte med det om Gryffindors tapperhet ibland. Man borde kunna tacka och ta emot.
26 okt, 2013 00:18
|
Du får inte svara på den här tråden.