fenixorden
Forum > Harry Potter > fenixorden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Min är Sirius black. Efter honom kommer Snape och kort efter honom Lupin och Dumbledore. Sedan kommer resten, (bortsett från mundungus fletcher).
I would have died! I would have died rather than betray my friends 8 aug, 2012 20:26 |
|
lusianna
Elev |
luna,hermionesnape o harry
Lusianna 8 aug, 2012 20:50 |
|
Zaga
Elev |
Tonks
13 aug, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Tonks och Moody
13 aug, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen