Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee-roll (4 platser)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee-roll (4 platser)

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Naw, Aj löv ju 2!
Men vart håller Inez*Malfoy och Hängslebyxor hus? =/


ÅH Herregud! Jag glömde att bevaka!! Men nu e det bevakat så

Men en idé har jag! Kan man inte skriva sitt namn innan man skriver så att alla förstår vad man heter för jag har JÄTTESVÅRT för att komma ihåg namn i sånna här roller

***Don't tickle a sleeping dragon***

31 okt, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Naw, Aj löv ju 2!
Men vart håller Inez*Malfoy och Hängslebyxor hus? =/


ÅH Herregud! Jag glömde att bevaka!! Men nu e det bevakat så

Men en idé har jag! Kan man inte skriva sitt namn innan man skriver så att alla förstår vad man heter för jag har JÄTTESVÅRT för att komma ihåg namn i sånna här roller

Visst, bra idé! =D

31 okt, 2013 21:17

Borttagen

Avatar


Men gud, har varit borta också glömde jag skriva, förlåt!
jaja
(ändrade min karaktär btw så att ni inte blir förvånade)

Freya kom springade igenom korridoren, hon kollade snappt igenom listorna, super hjälte klubben √, Glee club, hmm, varför inte testa, tänkte hon, Glee club √
Hon sprang igenom korridoren, vinkade till sin tvilling syster Lillith som gick med några Cheerios, var kan hon vara? tänkte Freya "Deniice, Denice Mindt, var är du?"
tillslut så hittade hon sin bästa vän och sprang fram till henne

förlåt igen för att jag inte skrev något

1 nov, 2013 20:17

IdaLovegood
Elev

Avatar


Någoon som vill att vi ska börrja skriva igen elr

On Wednesdays we wear pink.

6 dec, 2013 22:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av IdaLovegood:
Någoon som vill att vi ska börrja skriva igen elr

Jaaa, jag förstog inte vad som hände

7 dec, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Någoon som vill att vi ska börrja skriva igen elr

Jaaa, jag förstog inte vad som hände

Nej, känns som om alla bara glömde xD

7 dec, 2013 17:09

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee-roll (4 platser)

Du får inte svara på den här tråden.