Voldemorts dotter ~ Fanfiction
Forum > Fanfiction > Voldemorts dotter ~ Fanfiction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... Vad har hänt? Du behöver absolut inte svara! samma hjärna och hjärta som jag? "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 4 okt, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... Vad har hänt? Du behöver absolut inte svara! Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... vad har hänt gumman? ( behöver ej säga om du nt vill) kan säga, skicka en uggla bara... glina2: Kan inte uggla dig för att du har typ blockerat mig. 4 okt, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... Vad har hänt? Du behöver absolut inte svara! Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... vad har hänt gumman? ( behöver ej säga om du nt vill) kan säga, skicka en uggla bara... glina2: Kan inte uggla dig för att du har typ blockerat mig. Ops det var inte meningen! 4 okt, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... Vad har hänt? Du behöver absolut inte svara! Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Jag skriver ett kapitel imorgon. Är lite ledsen idag så... vad har hänt gumman? ( behöver ej säga om du nt vill) kan säga, skicka en uggla bara... glina2: Kan inte uggla dig för att du har typ blockerat mig. Ops det var inte meningen! Haha det gör inget 4 okt, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Neville & Luna omg dör lite här ♥
Potter är konstig...Malfoy också 5 okt, 2013 10:47 |
|
Borttagen
|
Jag skriver mer i eftermiddag, har lite att göra!
fashion7: ALLA är konstiga. 6 okt, 2013 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha ja kanske det Jag skriver mer i eftermiddag, har lite att göra! fashion7: ALLA är konstiga. Längtar till nästa kapitel!! 6 okt, 2013 11:41 |
|
Borttagen
|
Tre kommentarer till bara...
6 okt, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Kommenterar
6 okt, 2013 19:48 |
|
Alma123!!
Elev |
kommenterar
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 6 okt, 2013 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen