Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emiil
Elev |
jag vill jobba på en cirkus.
Neville Longbottom, the one and only. <3 22 maj, 2011 22:59 |
|
Amandan
Elev |
22 maj, 2011 23:40 |
|
soratanaka
Elev |
Vet inte vad jag lär skaffa för jobb. Vill studera psykologi och sen ha något år/halvår att slappa och skriva klart plotbunnies
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 maj, 2011 07:17 |
|
Danzi
Elev |
23 maj, 2011 09:35 |
|
Borttagen
|
Jag med! Jag tror inte jag kan försörja mig bara på det så jag tänkte vara författare på deltid.
23 maj, 2011 16:29 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 16:36 |
|
superman
Elev |
jag har funderat på att jobba inom miljön, för kanske greenpeace eller så.
jag vill hur som helst hjälpa till med att rädda vår planets framtid! (det där lät extremt töntigt.) 23 maj, 2011 17:04 |
|
allealicia
Elev |
23 maj, 2011 17:20 |
|
professorpersson
Elev |
Författare framför allt, men annars så studerar jag Internationell Kommunikation så antar jag kommer jobba endel innom det.
"Maybe we are mad. But if this is madness, I'm happily a part of it" - Annie 23 maj, 2011 18:27 |
|
Elley
Elev |
23 maj, 2011 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen