Hur och varför började ni gilla HP?
Forum > Harry Potter > Hur och varför började ni gilla HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
Jag fick första boken på svenska när jag var liten, kanske 9 eller nåt, och jag försökte läsa den men tyckte att den var långtråkig. x) Jag kom inte längre än typ första kapitlet och boken blev stående i bokhyllan väldigt länge.
Sen gick jag och såg första filmen på bio, fastnade direkt för Snape och gick sedan hem och sträckläste boken. ^^ Sen dess är jag HP-nörd ut i fingerspetsarna. Och alltid stolt Snape-fan. ♥
8 aug, 2012 12:17 |
|
Michaela.Granger
Elev |
När jag var liten ville jag bli trollkar eller en häxa. Min storebror visade Första harry potter filmen och då va dem mina förebilder! ^^
8 aug, 2012 12:28 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Min syster började att kolla på någon film på bio sedan fick hon några av filmerna och då började jag se med henne. Tillslut började jag även läsa böckerna.
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 8 aug, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen