Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: Jag tar med mig gympakläder
fått: när ska man ha vit skjorta? speech! 13 sep, 2013 06:32 |
|
AlbusPotter
Elev |
13 sep, 2013 06:35 |
|
Zendaya
Elev |
Skickat: Tashi svara då!!!!!!
Fått: no 13 sep, 2013 08:16 |
|
Borttagen
|
Skickat:
Fått: Lol 13 sep, 2013 09:08 |
|
Elma00
Elev |
13 sep, 2013 23:07 |
|
Borttagen
|
Fått: Si pro no puedo. Q haces el sabado? Oku?
Skrivit: Ok. No, nada 13 sep, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Fått: Hej, har du lust att kolla på provsökningarna till rugbyn imån? El har jag frågat det?^^
Skickat: Det hade jag gärna gjort, men jag ska till Gbg imorgon! 14 sep, 2013 00:13 |
|
themarauder
Lärare |
14 sep, 2013 07:34 |
|
Thilda
Elev |
Senaste jag fick: för när det ändå går nån buss när vi påväg hem så kan jag ta den
Senaste jag skickade: okej du gör som du vill, men det är inga problem att skjutsa hem dig 14 sep, 2013 08:53 |
|
Dramione99
Elev |
Skickat: Är maten god?
Fått: Haha. 14 sep, 2013 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen