(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jack,sa jag charmigt.
Jag tittade på henne. Hon var snygg. Jag log charmigt 2 sep, 2013 18:39 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
" Du är Melodies storasyster va?,sa jag frågande
Jag såg likheten mellan dem 2 sep, 2013 18:50 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
"Ja vi var ihop i 8 månader,sa jag. Hon är söt. Du också. Sa jag och log
2 sep, 2013 18:57 |
|
evee
Elev |
"Tack" Jag log och gick nära honom så vi hade kontakt.
"Du är jävligt snygg" Fortsätter jag och ser upp på honom. ![]() ![]()
2 sep, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
"Tja,ni brukar säga det,log jag. ALLA tjejer brukar säga det. Speciellt Rita Skeeter.
Jag skrattade 2 sep, 2013 19:04 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
"Haha fast du ser inte så dum ut du heller,sa jag och log.
2 sep, 2013 19:08 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 19:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen