(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Fick dich kleines Mädchen, flinade Erik. jag fnissade.
26 aug, 2013 19:48 |
|
Queen Boo
Elev |
''Fick dich, alter Bastard'' log jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
- Verdammt jung Bastard, svarade Erik kaxigt, sen var lektionen slut.
26 aug, 2013 20:14 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ich glaube, ich nicht zu der nächsten Lektion denke, ich schwöre Lehrer, die mit Worten sind Mist. Bye, Ihre hässliche kleine Scheißer'' sa jag och lämnade klassrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Erik skrattade och försvann in på sitt kontor. Jag log mot Selena,
- Snyggt jobbat, sa jag. 26 aug, 2013 20:32 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag kan prata tyska ganska bra'' flinade jag glatt. Jag fick en klapp på axeln av Zeb. ''Vilket ämne har du nu?'' frågade jag
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
- Ridning, svarade Zeb.
- Det har jag också, utbrast Christian och jag samtidigt. 26 aug, 2013 20:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log mot alla tre. Jag har mentorsamtal..'' jag blinkade mot Roxanne. ''Vi ses, jag tror att jag har ridning imorgon...''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
- Åh, vad synd! sa jag och Zeb.
Sedan gick vi med Christian till ridningen. Jag pratade med Zeb om House of Night. 26 aug, 2013 20:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick till Simons kontor och knackade på. Han öppnade. ''Ja, miss Light, kom in'' Jag gick in. Han pekade på en stol och jag satte mig. Vi pratade om skolan, om hur jag trivdes osv. Jag stirrade på hans ansikte hela tiden, försökte förstå hur vi kunde vara så lika.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen