[PRS] Internat med möjligheter.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
''Ibland kallas jag kath.'' Svarar jag.
Jag läser vidare i boken jag läser, Vampyrernas samhälle heter den. Boken är sliten och det syns att den blivit läst av många. 19 aug, 2013 15:46 |
|
Queen Boo
Elev |
''Det där är en fantasybok va? Det kanske är en serie...'' säger jag, och låtsas vara fundersam. Jag kollar i bokhyllan
jag är jättecoolig älska mig plz 19 aug, 2013 15:47 |
|
kotte7
Elev |
''Jag vet inte riktigt, jag har inte kommit så långt än.''
''Jag tar med den upp.'' säger jag och går mot trappan. 19 aug, 2013 15:51 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej'' jag sätter mig i en fåtölj. Seb ser uttråkad ut. Han suckar. ''Séb, jag har en idé!'' säger jag plötsligt. Han tittar upp. ''Kom'' säger jag och går ut ur rummet. Jag går nedför några trappor och ut på skolområdet.
jag är jättecoolig älska mig plz 19 aug, 2013 15:53 |
|
kotte7
Elev |
Jag springer upp för marmortrappan med boken under armen. Sen går jag in i mitt rum och lägger mig på sängen.
19 aug, 2013 16:07 |
|
Queen Boo
Elev |
''Eftersom det är min första dag, måste jag kolla allt!'' säger jag och flinar. ''Och då menar jag allt!'' En minut senare är jag uppe på taket.
jag är jättecoolig älska mig plz 19 aug, 2013 21:12 |
|
kotte7
Elev |
Jag öppnar boken och läser mer.
Inledning Vampyrer är gåtfulla varelser och i den här boken ska du få veta mer om dem. Du ska få veta om vad och när de äter. Hur de jagar. Och framför allt, hur deras samhälle är uppbyggt. 2 sep, 2013 18:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Han skrattar åt mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 18:21 |
|
kotte7
Elev |
Kapitel 1
Vampyrer och deras matvanor. Att vampyrer dricker blod är ju allmänt känt. Men hur de går tillväga är det ingen som vet. 2 sep, 2013 18:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag balanserar på taket, och gör en piruett.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen