(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag funderar på vad jag ska göra och det slutar med att jag går till ett kafee.
9 aug, 2013 20:10 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Då jag går hem ser jag en uggla. Den ger mig en liten pappers bit där det står att jag kan komma till familjen Potter på middag.
9 aug, 2013 20:14 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag ringer på dörrklockan hos Potter och väntar på att någon ska öppna.
9 aug, 2013 20:17 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
-Hej Lily. Säger jag och stiger in.
9 aug, 2013 20:25 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag går in i köket där Ginny håller på och dukar.
-Hej. Säger jag 9 aug, 2013 20:38 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen