Yggdrasil
Forum > Fanfiction > Yggdrasil
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bullen1
Elev |
*bara inlägg så att Luna ska Skriva*
Det var faktiskt Luna som skrev det där! ja, men... jag vill skriva nu!!! Vänta lite, det är min "gubbe" du är inne på! jo, men what ever!!! Inte"what ever! men åååh! nej nu skickar jag. Nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16 jul, 2013 12:29 |
|
luna lovegood 21
Elev |
GUD vad vi är flummiga! ^.^
och jag skriver nog inte, för bullen vill spela HP-spelet. så... jag skriver senare. 16 jul, 2013 12:47 |
|
Bullen1
Elev |
16 jul, 2013 19:18 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Jo men, det verkar som om ingen läser?
16 jul, 2013 20:19 |
|
Bullen1
Elev |
16 jul, 2013 20:52 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Men visst är vi knäppa? :0
16 jul, 2013 20:55 |
|
Bullen1
Elev |
16 jul, 2013 20:57 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Nu har jag äntligen kunnat läsa! Den är jättebra, älskar ju asagudarna!
Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 17 jul, 2013 16:29 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Sofia Albuslover: Nu har jag äntligen kunnat läsa! Den är jättebra, älskar ju asagudarna! Och de grekiska... Jag älskar de med! I ❤ Mytologi! Men bara så du vet: alla kapitel finns inte första inlägget. Kapitel 9 Vi ska åka tåg till Yggdrasil imorgon. Vi fick en Pytteuggla som lämnade ett brev där det stod. Herre gud, vad trist! Men ändå, att åka på Sleipner skulla vara knäppt. Eller på kvastar, det är ju svårt att flyga! Pehörningar då? De nämns ju inte i den nordiska mytologin! De är ju bara ett fantasifoster i mitt huvud... Tåget var stort och svart som kol. Det var inget ånglok, utan det gick på el?! Hur knäppa är de som gjorde Yggdrasil? Det är väl likt en vanlig skola, och är väl inget slott. Rektorn heter bara Odensson för att det är kul, och inga gudar är där. Hur skulle det annars vara?! Tor skulle aldrig låta tåget gå på el. Han gillar nog inte el och sånt. Tor skulle inte stå ut med att ha ett tråkigt rektorsjobb. Han vill väl ut och rida, inte sitta på ett kontor! Jag berättade om hur det måste vara för Kajsa. Men hon brydde sig inte. Hon hade fortfarande lika höga förhoppningar. ________________________________^.^______________ I nästa del bär det av! 17 jul, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
Awesome!!
17 jul, 2013 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen