Edward Cullen vs Jasper Hale, (en dramatisk historia.)
Forum > Fanfiction > Edward Cullen vs Jasper Hale, (en dramatisk historia.)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, kanske♥ Tack♥ Du förtjänar det ♥ Tack igen syrran♥♥ 24 jun, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Bra!
En sak jag tycker du borde tänka på, stavfelen! (Visst, jag är petig, men jag tror det är roligare att läsa en ff om det är rättstavat och så Tillexempel: Toalätt är toalett, oendlig stavas oändlig och medans används inte (av vad jag har fått höra av mamma), utan det är medan Annars är det bra, skriv på! 24 jun, 2013 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, kanske♥ Tack♥ Du förtjänar det ♥ Tack igen syrran♥♥ När kommer nästa kapitel? 24 jun, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
Det kan ta några dagar innan nästa kommer:-(
24 jun, 2013 23:28 |
|
Selma...
Elev |
24 jun, 2013 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det kan ta några dagar innan nästa kommer:-( ♥ Ge aldrig upp ♥ 25 jun, 2013 08:13 |
|
Vasilisa
Elev |
Älskar Jasper ♥
'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️ 25 jun, 2013 09:10 |
|
Borttagen
|
Jag kände svetten rinna ner längst pannan och jag märke
att jag var alldeles genomblöt. Jag satte mig upp i sängen med en suck. Jag tänkte på drömmen som egentligen inte alls hade varit läskig, men det var den blondhåriga pojken hanns ögon blodröda och stirrade med hat omkring, som om han väntade på något så outhädligt så att han skulle kunna döda någon i samma ögon blick. Jag tittade ut genom fönstret, det var redan ljust och regnet öste ner som inte alls var ovanligt i Forks. Det smattrade mot plåttaket så det var svårt att höra sina egna andetag. Jag sneglade mot klockan 05.14. -Åhh, stönade jag. Jag gick med hasande steg in på toaletten och grävde fram necesären ur spegelskåpet. Jag tvättade ansiktet och drog av den genomblöta tröjan som jag sedan slängde i ett hörn på golvet. Jag drog upp resväskan och sökte efter vettiga kläder att ha idag. Jag bestämde mig för det gammla vanliga Ljusgula jeans, vit långärmad med svart snygg text (vivre vos rêves) på. Jag snörde på mig kläderna och rusade ner så tyst jag kude för trappan. Jag öppnade kylen och tog fram ett mjölk liknande paket fast i minimum och retade efter rätt skåp det det fanns glas. Jag tog också fram smör och ett hårdbröd som jag egentligen ite tyckte sjärsikt mycket om men det fick funka idag. Jag var tvungen att be Teor köpa hem lite vettig mat, eller så gjorde jag det efter skolan jag hade 350 kroner i ryggsäcken. Jag åt mackan snabbt och drack upp mjölken i två klunkar, jag diskade efter mig och rusade upp til mitt rum igen. Jag satte mig framför datoren och började skriva till min mamma, en det tog ett tag innan jag kom fram det var dålig koppling här. Hej! Mamma det är jättefint i Forks men jag länktar¨ redan efter dig och Bill. Jag har drömmt en konstig dröm i natt. Jag ska nu gå till skolan. Jag kommer skriva hur min första dag var sedan puss och kram //Din Fiona. Jag skickade, sedan märkte jag att det var dags att åka. Jag knallade ner för trappan. Jag tog på mig mina svarta ballerinaskor som jag var medveten om skulle bli ett senare misstag. Jag satte mig i min splitter nya blåa poche. Jag gasade och for i väg i riktning mot skolan, tror jag. Det var inte svårt att hitta i en sådan liten stad som Forks. Det stod en skyllt längre fram (forks high shcool) det var skylten som fick mig att haja till. Jag svängde in till parkeringen. Jag stängde dörren om mig och började småspringa mot ingången. Inne var det kvavt och skönt. 25 jun, 2013 11:25 |
|
Borttagen
|
Super!
25 jun, 2013 11:56 |
|
Borttagen
|
25 jun, 2013 11:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen