Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar

+1


Skrivet av lumos1:
Det var braa =D
Nej, det var det inte LUCY TROR INTE PÅ MAGI HON ÄR GALEN!!


:::::::::::::::::::::::::::::::

Maria knackar på dörren till Lucys familjs hus. Efter en liten stund öppnar Lucys mamma, vars namn Maria aldrig kan märka sig.
"Hej Maria!"
"Hej! Eh, är Lucy hemma?"
"Javisst, hon är i sitt rum. Kom in!"
Maria klev in i huset och klädde av sig ytterkläder och skor. Sedan gick hon utan att ett ord fram till Lucys rum och öppnade dörren utan att knacka på.

15 jun, 2013 22:12

lumos1
Elev

Avatar


Oooh =D. Och jag tror visst på magi :E ._.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

15 jun, 2013 22:32

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Oooh =D. Och jag tror visst på magi :E ._.
Inte enligt Crucio Expulsp ._.

16 jun, 2013 09:16

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av lumos1:
Oooh =D. Och jag tror visst på magi :E ._.
Inte enligt Crucio Expulsp ._.

Men jag icke vara som hon beskriver mig ändå ._.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

16 jun, 2013 09:20

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av lumos1:
Oooh =D. Och jag tror visst på magi :E ._.
Inte enligt Crucio Expulsp ._.

Men jag icke vara som hon beskriver mig ändå ._.
Bra ._.

16 jun, 2013 09:22

lumos1
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av lumos1:
Oooh =D. Och jag tror visst på magi :E ._.
Inte enligt Crucio Expulsp ._.

Men jag icke vara som hon beskriver mig ändå ._.
Bra ._.

Ja ._. Och nu tycker jag att Crucio Expulso ska skriva ._____.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

16 jun, 2013 09:39

Zendaya
Elev

Avatar


Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.

16 jun, 2013 13:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!

16 jun, 2013 13:11

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
aj äm a verbljod (kamel)

16 jun, 2013 13:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Crucio expulso skriv nu din lata alpacka!
Jag shippar Lurio.
nu din lata alpacka!
aj äm a verbljod (kamel)
k

16 jun, 2013 13:15

1 2 3 ... 5 6 7 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.