Hur upptäckte du Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
Jo det hände lite så och si och sedan HÄNDE DET! Nää jag skoja bara! Någon vecka efter jag fyllde 8 så fick jag De Vises Sten av farmor och tyckte den var....långtråkig. Är inget fan av första kapitlet... Men ah... Sen gillade jag HP efter det!
11 maj, 2013 22:18 |
|
Ariana Potter
Elev |
12 maj, 2013 08:33 |
|
Borttagen
|
Jag har sett lite filmer av dem då och då sen blev jag helt fast♥
12 maj, 2013 09:07 |
|
Yolanda Potter
Elev |
Tror jag såg på första filmen när jag var 6-7 år typ..
13 maj, 2013 18:56 |
|
emelieio5
Elev |
Jag vet inte riktigt men jag tror att min moster i Örebro hittade första boken på en loppis och så gav hon den till min mamma som sen gav den till mig.
"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 21 maj, 2013 17:19 |
|
NyTo
Elev |
21 maj, 2013 17:24 |
|
Tarpeia
Elev |
Minns inte när jag såg första filmen, känns som att den alltid funnits.
21 maj, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
jag såg första filmen när jag var 5/6 år, och så tittade jag vidare och blev besatt. jag minns inte hur många som hade kommit ut då...
sen några år efter det hittade jag harry potter och fenixorden i min brors bokhylla och läste den. jag älskade den och kände igen lite från filmen så jag typ lånade alla från bibban och läste dem. och jag blev typ värdens nördigaste lilla flicka. 22 maj, 2013 07:50 |
|
Borttagen
|
Fick Harry Potter och de vises sten av min farmor i julklapp julen 2010, och sedan dess har jag läst hela historien om och om och om igen
22 maj, 2013 07:55 |
|
Ella01
Elev |
Min kompis lånade 3:an då började jag också först var den rätt så tråkig men sedan blev den bara bättre och bättre nu älskar jag Harry Potter
✩✩✩ 22 maj, 2013 08:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen