PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
|
Borttagen
|
Alla andra skrattar Roxy Kalle kom fram och gjorde highfive med mig.
-Bra gjort. Sa han och sen sprang han och jag efter Vanessa
19 apr, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
Vanessa gick in på en toalett i närheten och låste om sig.
19 apr, 2013 22:08
|
|
Borttagen
|
-Kom så sticker vi. Sa Kalle och himlade med ögonen åt att hon gömde sig. Fegt. Ja. Det räknas som det.
19 apr, 2013 22:08
|
|
Borttagen
|
Vanessa stannade tills hon var säker på att de hade gått, då gick hon hem.
19 apr, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
Hon kom inte på hela dagen. Hon hade väll gått hem den idioten. På rasten pratade vi om henne. Sa hur ful och idiotisk hon var.
-Vänta. Sa Kalle. Har någon hennes nummer?
-Kanske. Sa Bill.
Han hade det. Kalle skickade något elakt till henne. Han sa att han skrev:
Gud va feg du är din lilla idiot!!
Du är så jäkla ful och dum i huvudet!!
Vi väntar på dig.
//Du vet vilka
20 apr, 2013 09:00
|
|
Borttagen
|
Vanessa läste sms:et och rös till. Hon valde dock att svara med Det fega är inte att gömma sig, det fega är att göra någon svagare illa.
Hon visste vad som väntade efter det, men det var ett senare problem.
20 apr, 2013 10:05
|
|
Borttagen
|
Vi skrattade åt hennes svar och sen var skolan slut. Alla stack hem till sig. Jag var tvungen till det också. Jag började gå mot mitt hus och suckade stort. Då såg jag Vanessa.
(Hon måste inte vara där om du inte vill)
20 apr, 2013 10:12
|
|
Borttagen
|
Vanessa såg honom och vände. Hon hade precis tänkt gå och handla, men om han var där så var det ingen idé.
20 apr, 2013 10:16
|
|
Borttagen
|
Jag sprang fram till henne så att jag stog brevid.
-Hej. Sa jag. Vad håller jag på med??
20 apr, 2013 10:31
|
|
Borttagen
|
-Hejdå.
Vanessa gick snabbt iväg.
20 apr, 2013 10:34
|
Du får inte svara på den här tråden.