Musik som hjälpt er!
Forum > Off Topic > Musik som hjälpt er!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så vilsamt sorglig och vacker, på ett sätt som både gör mig lite ledsen samtidigt som låten blir ett sätt att försonas med mig själv och mitt förflutna. För mig är låten mer som en dialog med mig och mig själv än två olika personer.
"Sapsorrow" av Lanterns On The Lake Leave me in the lost and found I'll be a good girl there, I make a promise out loud You say that I'm cold and I'm hard to know But it ain't so I've been climbing trees on my favourite street I get a good crowd there, there's a real belief in me You say that I'm a liar and I'm too old for this But it ain't so So tell me if you want me to crawl I've been a wicked girl and I've lost all control You say that I'm a sorry state and I should be ashamed Well that's true I guess that's true 20 jan, 2015 23:43 |
|
wikzardium
Elev |
Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge
Passenger - Scare away the dark Stiftelsen - Vart jag än går Tre riktigt betydelsefulla låtar för mig. KLICKA HÄR
23 jan, 2015 12:48 |
|
Frivolt
Elev |
First Aid Kit!!!
Deras låtar har verkligen hjälpt mig så mycket så jag vet inte vad. Deras musik får mig lugn, får mig att tänka på något annat för en stund och hjälper mig när jag har mycket ångest osv. Hade en helg då jag mådde så satans dåligt, hade så mycket ångest och då satt jag och lyssnade på First Aid Kit och läste Stjärnor utan Svindel. Det räddade mig den helgen, det räddade mig verkligen!!! 28 feb, 2015 14:49 |
|
Borttagen
|
för vissa är det svårt att tro men Be alright med Bieber rädde nog mitt liv!
Och sen saviour med BVB gav mig känslan om hur tufft jag haft det under min uppväxt. Dom låtarna (trots att det inte är samma typ av musik) har fått mig att känna mig mer levande och gett mig anledning till att hålla fötterna på jorden ♥ sen också never say never med JB (därmed filmen) gav mig mer självförtroende och har fått mig att känna mig starkare. Och ändå klagar folk över att jag är en belieber! 1 mar, 2015 01:09 |
|
unicorn18
Elev |
alla underbara Håkan Hellström låtar *-*
låten Fortsätt osv. "Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont..."
1 mar, 2015 20:48 |
|
women&monsters
Elev |
Teenagers och Mama av My Chemical Romance har hjälpt mig sjukt mycket när jag varit väldigt deppig ♥
10 mar, 2015 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen