Hungerspelen (24 stycken)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (24 stycken)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Är med, distrikt 11 tack
Mall kommer senare! 18 apr, 2013 20:39 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
20 apr, 2013 10:16 |
|
Lolly0101
Elev |
Kan vi börja rolla snaRT !!!
20 apr, 2013 10:25 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Kan vi börja rolla snaRT !!! Ja, men jag måste fixa en arena, och vi väntar på en mall till. Den skulle komma snart, en d11.
20 apr, 2013 10:28 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av Lolly0101: Kan vi börja rolla snaRT !!! Ja, men jag måste fixa en arena, och vi väntar på en mall till. Den skulle komma snart, en d11. Okej , Men kan du vara idag så kanske jag kan hjälpa dig med en arena ? 20 apr, 2013 10:33 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av Lolly0101: Kan vi börja rolla snaRT !!! Ja, men jag måste fixa en arena, och vi väntar på en mall till. Den skulle komma snart, en d11. Okej , Men kan du vara idag så kanske jag kan hjälpa dig med en arena ? Kan inte idag, men kanske imorron?
20 apr, 2013 10:34 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av Lolly0101: Kan vi börja rolla snaRT !!! Ja, men jag måste fixa en arena, och vi väntar på en mall till. Den skulle komma snart, en d11. Okej , Men kan du vara idag så kanske jag kan hjälpa dig med en arena ? Kan inte idag, men kanske imorron? Visst 20 apr, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
Jag hoppar nog. Im sorri. :c
25 apr, 2013 22:14 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag vill göra det om vi int kan böörja -.-
26 apr, 2013 07:10 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hoppar nog. Im sorri. :c Varför? Ska vi förresten sikta i att bygga arena och bara börja?
27 apr, 2013 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen