Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 5 6 7 ... 43 44 45
Användare Inlägg
HarryP
Elev

Avatar


Vet inte riktigt, Hermeione,Ginny eller Luna kanske..FAst hade velat spela Harry eller Ron,men ah..Är ju Tjäj så..:3

Nässy

26 mar, 2011 19:16

Borttagen

Avatar


Voldemort, definitely. Eller Bellatrix. Dvs. någon ond. Det är alltid roligast att spela ond. >8}

26 mar, 2011 19:18

EMELESEL
Elev

Avatar


Voldy

27 mar, 2011 17:51

Pottergeek
Elev

Avatar


Ron, Snape eller Sirius typ. Om jag var äldre och skäggig skule jag vela spela Hagrid eller Dumbledore.

It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore

27 mar, 2011 18:42

jan
Elev

Avatar


Draco typ

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

27 mar, 2011 18:52

Borttagen

Avatar


jag skulle nog vilja spela en kille typ, Harry eller Draco eftersom man skulle synas så mycket! men det hade nog blivit rätt off när man e tjej he he

27 mar, 2011 19:35

Borttagen

Avatar


Tonks skulle vara cool att spela också.

27 mar, 2011 20:47

Miss.Rowena
Elev

Avatar


Hermione, ( Go team bessierwissar) Luna, ( Go team allmänt flümmiga personer) eller Bellatrix ( Go team onda sidan). 8D

~ Med rätt att besserwissa ~

27 mar, 2011 20:50

Elderwand
Elev

Avatar


Hermione utan tvekan! Vilket liv alltså..! Få leva med sina bästa vänner+vara tillsammans med den mest charmigaste och underbaraste av dem alla.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspn9bxk241qc4rxzo1_500.png

28 mar, 2011 16:51

Rowena
Elev

Avatar


Det ska vara en filmtävling där jag bor. Kanske ska vi göra nå HPrekaterat..

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

30 mar, 2011 11:00

1 2 3 ... 5 6 7 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.