Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Vet inte riktigt, Hermeione,Ginny eller Luna kanske..FAst hade velat spela Harry eller Ron,men ah..Är ju Tjäj så..:3
Nässy 26 mar, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Voldemort, definitely. Eller Bellatrix. Dvs. någon ond. Det är alltid roligast att spela ond. >8}
26 mar, 2011 19:18 |
|
EMELESEL
Elev |
Voldy
27 mar, 2011 17:51 |
|
Pottergeek
Elev |
Ron, Snape eller Sirius typ. Om jag var äldre och skäggig skule jag vela spela Hagrid eller Dumbledore.
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 27 mar, 2011 18:42 |
|
jan
Elev |
27 mar, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
jag skulle nog vilja spela en kille typ, Harry eller Draco eftersom man skulle synas så mycket!
27 mar, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Tonks skulle vara cool att spela också.
27 mar, 2011 20:47 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Hermione, ( Go team bessierwissar) Luna, ( Go team allmänt flümmiga personer) eller Bellatrix ( Go team onda sidan). 8D
~ Med rätt att besserwissa ~ 27 mar, 2011 20:50 |
|
Elderwand
Elev |
Hermione utan tvekan! Vilket liv alltså..! Få leva med sina bästa vänner+vara tillsammans med den mest charmigaste och underbaraste av dem alla.
28 mar, 2011 16:51 |
|
Rowena
Elev |
Det ska vara en filmtävling där jag bor. Kanske ska vi göra nå HPrekaterat..
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 30 mar, 2011 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen