R.I.P Richard Griffiths född 31 juli 1947-död 29 mars 2013
Forum > Harry Potter > R.I.P Richard Griffiths född 31 juli 1947-död 29 mars 2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbiegirl
Elev |
:c
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 31 mar, 2013 12:48 |
|
Borttagen
|
R.I.P ♥
31 mar, 2013 13:03 |
|
bluebirdflies
Elev |
R.I.P~ *höjer min trollstav*
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 31 mar, 2013 16:19 |
|
Shaana
Elev |
31 mar, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Tråkigt
31 mar, 2013 22:55 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Åh. Han var så bra i rollen som Vernon.
1 apr, 2013 00:09 |
|
.:Elise:.
Elev |
1 apr, 2013 10:35 |
|
jonathan monkey
Elev |
1 apr, 2013 10:45 |
|
Jojo00
Elev |
Jag fick reda på det av min mamma att han hade dött. Blev förkrossad.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 2 apr, 2013 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen