Secret love ~ Dramione
Forum > Fanfiction > Secret love ~ Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soffy
Elev |
Jättebra!!
Bevakar! ♥ Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D 19 mar, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Tack
19 mar, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Awesome!!
19 mar, 2013 19:10 |
|
lily, luna
Elev |
19 mar, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Ledsen att det inte har kommit något!!! Nu kommer iallafall ett kort (och dåligt) kapitel.
Kap. 4 (Hermiones perspektiv) Jag skyndade mig bort från Crabbe, Goyle, Blaize, Pansy och Draco. Dom sa elaka saker åt mig, men jag blev ledsnast över det Draco sa. Konstigt nog. Han sa ju alltid elaka saker till mig. Snorkråka var det sista han sa. När han hade sagt det andra så såg han ångerfull ut i blicken. . . Jag satt i sovsalen och stirrade på en pelare. Alla andra sov. Plötsligt hörde jag ett dunkande. Jag tittade mig omkring och så såg jag en uggla vid fönstret. Det var en av skolans. Jag öppnade fönstret och den släppte ner ett brev på min säng, sen flög den därifrån. Jag öppnade brevet och läste. jag är din beundrare. Jag är den som gillar dig mest. Du är söt , du är fin. Men gulligast är ditt flin.. Du är den vackraste jag känner därför är det just Hermione jag nämner. // kan du gissa vem jag är? Det var skrivit lite slarvigt och jag kände inte igen handstilen. Det var konstiga, och enligt mig dåliga rim. Tänk om det är. . . Nej! Det är kan det inte vara! Jag la mig ner och tänkte. Det var säkert Ron. Eller någon annan. . . Jag somnade. 4 apr, 2013 10:13 |
|
Borttagen
|
AWESOME!!!!
4 apr, 2013 10:16 |
|
Borttagen
|
Hur kan du säga det är DÅLIGT??!?!?!?! DET VAR JU UNDERBART!!!!!
4 apr, 2013 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur kan du säga det är DÅLIGT??!?!?!?! DET VAR JU UNDERBART!!!!! Jag håller inte med dig Molly... 4 apr, 2013 14:47 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
awsome!
*ny läsare* *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 14:47 |
|
lily, luna
Elev |
4 apr, 2013 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen