PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Vet inte, ska vi gå till skogen?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 apr, 2013 09:30 |
|
Borttagen
|
"Det kan vi göra", svarar Meia.
7 apr, 2013 10:42 |
|
amanda1104
Elev |
Aily krokar arm med henne.
[sanna1324567 Vad tycker du ska hända?] Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 apr, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
[Jaadu... bra fråga xD]
13 apr, 2013 08:10 |
|
amanda1104
Elev |
[Dom får ett uppdrag?]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 apr, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
[Det kan vi köra på ^^]
14 apr, 2013 09:32 |
|
amanda1104
Elev |
Minuterna går och blir till timmar och snart är det middag.
sanna1324567 Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 apr, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
[Förlåt
Meia sätter sig ned vid bordet med en lätt suck. 26 apr, 2013 07:20 |
|
amanda1104
Elev |
[Gör inget!]
Aily sätter sig bredvid. "Tror du vi sitter vid rätt bord?" frågar hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 apr, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
"Jag hoppas det", säger Meia och ler.
26 apr, 2013 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen