Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Synapse låter så himla fint! Och jag tycker om stavningen också. Hehe *-*
3 mar, 2013 22:20 |
|
Terrakowski
Elev |
3 mar, 2013 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar orden ''Billigt'' och ''Gratis'' Lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 mar, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Det är sant 4 mar, 2013 07:22 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag är väldigt förtjust i ordet Skyskrapa
evak forever. 4 mar, 2013 08:58 |
|
Ginny00
Elev |
himlavalv är också fint..
4 mar, 2013 09:20 |
|
Elma00
Elev |
4 mar, 2013 13:42 |
|
Solkatten
Elev |
Havet. Vågor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2013 13:48 |
|
Elma00
Elev |
4 mar, 2013 13:49 |
|
Borttagen
|
Mitt favoritord, typ of all time, och svenskt dessutom måste nog vara GAFFEL.
Det är iaf det finaste ordet jag vet. 4 mar, 2013 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen