CRUCIO
Forum > Harry Potter > CRUCIO
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I'M BACK OH HELL HI Vad lite det är som ansöker :c Och alla ansöker som stora syster. nu är jag dryg och taggar folk lumos1 Zendaya Let's välja nåon så slutar dem. Välj Hm... ska jag välja? Ja. Ok, ta April ^ OKAI 17 feb, 2013 11:08 |
|
Borttagen
|
Vad är detta ??
17 feb, 2013 11:08 |
|
Borttagen
|
April April din dumma hippogriff
...eller något 17 feb, 2013 11:08 |
|
viktor
Elev |
Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam....
17 feb, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... jag crucioar ju er. 17 feb, 2013 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar 17 feb, 2013 11:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH ja. 17 feb, 2013 11:16 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd??Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar 17 feb, 2013 11:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd?? Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar JAG SA JU ATT JAG CRUCIOAR ER *I* 17 feb, 2013 11:17 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja.. Men det är väl inget vettigt att göra en tråd för det,???? Det är typ spam...Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Det är lungt.. Tror jag... Men Elixir finns det något riktigt syfte med denna tråd?? Skrivet av viktor: Jag förstår Inte rigtigt syftet ned den här tråden... Det känns liiite som spam.... Insåg just hur dumt det här skulle se ut ur andras synvinklar JAG SA JU ATT JAG CRUCIOAR ER *I* 17 feb, 2013 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen