Selena Gomez på Hogwarts~SV
Forum > Fanfiction > Selena Gomez på Hogwarts~SV
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu slutar vi att spamma!
17 feb, 2013 14:50 |
|
Lisan100
Elev |
Bra!
17 feb, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Ny läsare!!!! Bra!
17 feb, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Bevakar, bra
17 feb, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag kanske hinner skriva någon av de närmsta dagarna. Jag fick reda på att vi ska åka till Malmö nu på sportlovet. Om jag har tur kanske jag kan skriva lite där. Men nu får ni acceptera om det blir fel, är nämligen inne på mobilen. Tack för mig, och hoppas ni inte slutar läsa (eller bevaka för den delen)
17 feb, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kanske hinner skriva någon av de närmsta dagarna. Jag fick reda på att vi ska åka till Malmö nu på sportlovet. Om jag har tur kanske jag kan skriva lite där. Men nu får ni acceptera om det blir fel, är nämligen inne på mobilen. Tack för mig, och hoppas ni inte slutar läsa (eller bevaka för den delen) Det gör absolut ingenting ,cder är du som bestämmer! 17 feb, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kanske hinner skriva någon av de närmsta dagarna. Jag fick reda på att vi ska åka till Malmö nu på sportlovet. Om jag har tur kanske jag kan skriva lite där. Men nu får ni acceptera om det blir fel, är nämligen inne på mobilen. Tack för mig, och hoppas ni inte slutar läsa (eller bevaka för den delen) Det gör absolut ingenting ,cder är du som bestämmer! Kan skriva ett kapitel 18 feb, 2013 09:33 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kanske hinner skriva någon av de närmsta dagarna. Jag fick reda på att vi ska åka till Malmö nu på sportlovet. Om jag har tur kanske jag kan skriva lite där. Men nu får ni acceptera om det blir fel, är nämligen inne på mobilen. Tack för mig, och hoppas ni inte slutar läsa (eller bevaka för den delen) OKEJ! 18 feb, 2013 14:19 |
|
Borttagen
|
Allihopa
Jag kan kanske skriva imorgon (söndag), men bara kanske. Jag har ett liv och jag funderar faktiskt på att ta bort ubben här, eftersom jag har mycket att göra. 23 feb, 2013 13:23 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Allihopa Jag kan kanske skriva imorgon (söndag), men bara kanske. Jag har ett liv och jag funderar faktiskt på att ta bort ubben här, eftersom jag har mycket att göra. Okej men à inte bort gubben! Ha kvartsen men du behöver inte logga in så mycket! Snälla skriv mera! 23 feb, 2013 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen