Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
En skönhet klär i allt ... eller vad man brukar säga, hehe.
1 mar, 2013 18:02 |
|
Thilda
Elev |
Som så många andra sagt, är hon så vacker att hon klär i alla frisyrer
Eftersom att jag har ganska kort hår, så blir jag också gladare när jag ser kortklippta tjejer, för att jag själv blir mer stolt över mitt hår. 1 mar, 2013 19:24 |
|
Eileen Prince
Elev |
1 mar, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Hummm jag gillade mera hennes långa hår.....
1 mar, 2013 23:13 |
|
I'm-a-Ginger
Elev |
Emma är fint i kort hår, men det långa håret är bättre! Hon liknar Hermione mer då hoho..
keep calm and still ginger 1 mar, 2013 23:27 |
|
_Bella_<3
Elev |
5 mar, 2013 16:18 |
|
Elma00
Elev |
Jag är svag för tjejer med kort hår (där av mitt korta hår) så därför tycker jag att det var super snyggt!
5 mar, 2013 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen