Praktiska trollformler
Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker nästan att mugglis borde införa gruppskapande, så att man till exempel kan skapa umbledore's armé...
27 jan, 2011 21:16 |
|
soratanaka
Elev |
Hahha, muggliz kommer sluta som fahcheybook isf. >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 27 jan, 2011 21:21 |
|
Staz
Elev |
Skrivet av Piggy: Scourgify, Reparo och Accio är de jag tycker är användbara. ^^' Skulle kunna behöva använda Accio nu för jag har tappat bort mina nycklar X'3 alla skulle nog behöva accio ibland WILL<3 28 jan, 2011 08:35 |
|
soratanaka
Elev |
Behövde Accio senast imorse.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 20:50 |
|
Simonlack
Elev |
INCENDIO Tänk att aldrig vara kall!! men se till så att ni kan en vattenbesvärjelse annars kan ni skada er allvarligt
Lily and James one of the cutest couple of time! 28 jan, 2011 20:56 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Simonlack: INCENDIO Tänk att aldrig vara kall!! men se till så att ni kan en vattenbesvärjelse annars kan ni skada er allvarligt Tur att jag sällan fryser, då. :> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 21:03 |
|
ikka
Elev |
^FUSK! D:
Wingardium Leviosa är ju ganska pratisk om man inte vill lyfta tunga saker. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 22:28 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: ^FUSK! D: Wingardium Leviosa är ju ganska pratisk om man inte vill lyfta tunga saker. Inte så fuskigt egentligen. Låt kroppen göra sitt så fryser du inte. Det är ju, trots allt, inte kroppen som är kall, utan omgivningen. Wingardium Leviosa... hmm.. jag har läst en fanfic, så är inte hundra på att den skulle fungera på alltför tunga skaker.. typ alla stenar i Stonehenge sammanlagt, eller Mount Everest. Tycker det borde finnas en Leviosa Maxima. Hahaa. ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 22:30 |
|
Sweeney
Elev |
Ibland skulle jag verkligen vilja kunna använda reparo och renskrubba.
Och Accio! o.o 29 jan, 2011 10:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: tycker nästan att mugglis borde införa gruppskapande, så att man till exempel kan skapa umbledore's armé... det vore kul! Jag tycker att accio, reparo och silencio skulle vara andvändbart! 29 jan, 2011 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen