Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Dödad, hon var den alv i vår klan som tyckte mest om djur... Hon pysslade om en höks vinge, när stora rovdjur anföll, framför flög hökens föreldrar, troligen hadde dom med flit retat upp rovdjuren för att dom skulle jaga dom..." medans jag berättade så börgade tårar rinna nedför mina kinder.
"Det hände aldeles nyligen, för ca en månad sedan..." Halsen blev tjock av sorg, så jag förmodde inte att fortsetta. ______________________ Vad tycks? Hej! 18 feb, 2013 19:19 |
|
Queen Boo
Elev |
''Oj'' Jag tittar förvånat på henne. ''Okej''
jag är jättecoolig älska mig plz 18 feb, 2013 22:16 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Och straxt där efteråt så stack far..."
Jag kände hur jag helt plötsligt blev skitsur men jag visade det inte. Hej! 22 feb, 2013 15:37 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jaha'' Jag tittar ner i marken när jag hör ljud. ''Jag tror den är flera från din klan, kan vi ses vid Lënóasjön?''
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2013 17:29 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Visst, när?" frågar jag.
Hej! 26 feb, 2013 17:46 |
|
Queen Boo
Elev |
''Du kan packa det du behöver, och sedan kan du gå. jag går direkt''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2013 18:34 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Okej."
Hej! 26 feb, 2013 19:30 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vi ses där''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:10 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag sprang till trädet och hoppade upp. Jag såg att ingen hadde läst brevet, Bra. tänkte jag.
Jag satte mig och börgade fläta en liten ryggsäck, efter att ha gömt brevet, medans jag flätade så sjöng jag för korjen för att den skulle rymma fler saker. Jag skulle rymma ikväll... Hej! 2 mar, 2013 12:41 |
|
Queen Boo
Elev |
(Vi är inte Eragon-alver! Vi sjunger inte för grejer för att de ska växa! i så fall skulle vi ju har rollat Eragon!)
Jag svingade mig mellan trädet till sjön. jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen