Älskar du honom, Dominique?
Forum > Fanfiction > Älskar du honom, Dominique?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
11 apr, 2013 20:22 |
|
lily, luna
Elev |
11 apr, 2013 21:13 |
|
Hydra
Elev |
Forever stalking ♥
11 apr, 2013 21:35 |
|
Ron Hippe
Elev |
Kärlek....♥
12 apr, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Kapitel 8:
Jag kom sent till min nästa lektion, jag missade över halva lektionen, dock visste läraren att jag varit hos McGonagall så jag fick inte kvarsittning. Jag satte mig bredvid Georgina. ”Vad ville McGonagall?” frågade hon direkt. ”Ingeting egentligen. Tjatade bara om att jag och Malfoy borde börja arbeta” svarade jag. ”Alltså ärligt talat, han är sjukt irriterande.” ”Kärlek börjar med bråk!” började Georgina sjunga lågt. ”Idiot” muttrade jag och skrev ner det som stod på tavlan. ”Jag är din idiot, ja” Precis då slutade vår lektion. Jag och Georgina var först ute ur klassrummet. ”Jag vill ärligt talat sova bort resten av terminen” suckade jag. ”Du är inte den enda som vill det” sa Georgina. ”Fast det är ju jullov snart” ”Det förstås. Ska vi äta lunch nu eller?” frågade jag. Georgina nickade och vi styrde stegen mot matsalen. Jag satte mig ner och började direkt äta. ”Är du hungrig, eller?” frågade Georgina ironiskt. ”Det vet du, Georgina” sa jag och blinkade åt henne. ”Alltså du är sjuk, Dom. Fast det vet du, va?” skrattade hon. ”Man blir som man umgås…” flinade jag. ”Ja…” började hon men blev avbruten av att Lorcan satte hans händer framför hennes ögon. ”Lorcan, lägg av” ”Älskar dig med” log Lorcan och slog sig ner bredvid henne. Georgina skrattade och kysste honom. ”Jag äter…” muttrade jag. De lyssnade inte utan fortsatte bara. ”Ärligt talat, Lorcan och Georgina, ni är hopplösa.” ”Vi vet” sa de i kör. ”Åh herregud…” mumlade jag och drack upp vattnet i mitt glas. ”Alltså du skulle veta hur de var när Georgina var hos oss i somras. De var nära varann hela tiden...” sa Lysander och skakade på huvudet. ”Jag lider med dig, Lysander” sa jag. ”Ni två kan hålla käft” muttrade Lorcan. "I dina drömmar, ja" flinade jag. __________________________________________________________________ Ni är bäst alltså. Massor av kramar till er :' 13 apr, 2013 21:15
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-13 kl. 21:20
|
|
Ron Hippe
Elev |
Hur bra som helst!
13 apr, 2013 21:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Bra
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 apr, 2013 21:20 |
|
frida longbottom
Elev |
13 apr, 2013 21:24 |
|
Consectetuer
Elev |
Ahw stackars Lys
Bra i alla fall 13 apr, 2013 21:30 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 apr, 2013 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen