HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Pixie, nej det är skönt. Det var så jobbigt att vara så besatt.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 8 mar, 2011 19:10 |
|
soratanaka
Elev |
@Mataki; Klart som fasen det nötts om huden försvinner oftare på ett ställe. Tatueringar under foten nötts ju bort på grund av att huden förnyas så ofta. Man säger att tatueringar är permanenta, och det beror på att oftast tatuerar man på ett ställe på kroppen där huden inte förnyas lika ofta, och då försvinner inte tatueringen.
@Rowena; Man behöver ju inte vara besatt i HP för att gilla det. :-) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 mar, 2011 21:07 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Rowena: Pixie, nej det är skönt. Det var så jobbigt att vara så besatt. Aww stackare, men som sora sa du kan ju fortfarande läsa hp men du behöver inte vara "besatt"
9 mar, 2011 19:07 |
|
VeraSpring
Elev |
Bra idé!
Well it's one for Harry, two for Ron Three to Hermione, now go witch go But don't you, attack the Hogwarts school (Melodi:Blue Suede Shoes vers Av: Mig) 9 mar, 2011 19:44 |
|
fantasyfreak
Elev |
jag skulle isåfall vilja ha dödsrelikerna på insidan av handleden
viickiiee.blogspot.com 9 mar, 2011 20:41 |
|
Fot
Elev |
9 mar, 2011 21:22 |
|
Mataki
Elev |
om jag hade sett någon med en sån tatuering hade jag asgarvat! Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 9 mar, 2011 21:32 |
|
NEWBORN
Elev |
12 mar, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
12 mar, 2011 22:56 |
|
Chriszy
Elev |
skulle vara nice med typ hedwig bakom örat
I solemnly swear that I am up to no good. 13 mar, 2011 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen