Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
FilipFrånRavenclaw
Elev |
Haha Hagrid känns både snäll , varm och lite småkorkad
Filip (: läs gärna min fanbok! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16528 19 mar, 2012 11:18 |
|
96hpevanescence
Elev |
19 mar, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Alltså, när du säger det så...
Jag har aldrig tänkt på det förut! men ja, han är väl rätt jobbig. Ibland! men jag tycker förtfarande om honom! 19 mar, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
Han blir liksom lite för mycket ibland, och sen att han tar för givet att Harry, Ron och Hermione gillar hans lektioner bara för att de är vänner.
19 mar, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt...
Jag menar, han är jobbig när han vägrar att lyssna, det tycker jag. Men han verkar vara en snäll person i alla fall. 19 mar, 2012 13:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att alla karaktärerna är jobbiga ibland (det finns ju ingen som är underbar jämt), men jag har inte tänkt på att Hagrid skulle vara särskilt jobbig. Han är väl lite speciell, men jobbig vet jag inte ...
19 mar, 2012 14:17 |
|
J-star Black
Elev |
hahaha, en kille i min klass tycker att Hagrid är en två meter lång skäggig alkoholist.
En annan tyckte att han är söt ![]() ![]()
19 mar, 2012 14:22 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
19 mar, 2012 19:26 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Piggelin: I ettan är Hagrid väldigt viktig och mysig! men scener som när han gråter över Vingfåle eller dricker alkohol är faktiskt riktigt jobbigt Aaaa, då är han jobbig.
19 mar, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: hahaha, en kille i min klass tycker att Hagrid är en två meter lång skäggig alkoholist. En annan tyckte att han är söt Haha, alkoholist? 19 mar, 2012 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen