Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm... R.I.P Nagini En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid. I am that person! R.I.P Nagini Som jag kallar henne:Ormarnas drottning Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par??? Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung. men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken. Aa, saknar inte basilisken alls! usch blä. Den är den äckligaste ormen jag någonsin sätt. På tall om ormar.... i sudost Asien hittade man en 16 m lång orm i skogen. Det var en grävmaskin som tog upp den... den påminde mig lite om Nagini... Ush! Den var faktiskt ganska söt ♥ I love snakes! And I Love Eagles/örnar Själv gillar jag inte ormar förutom Nagini Jag älskade den ormen på grund av att den liknade Nagini. Själv är jag mycket mer intresserad i örnar och katter... kanske elefanter och hundar också. 6 jan, 2013 23:05 |
|
hermonii
Elev |
Nagini är faktiskt riktigt fin ♥ Och det är bra att man kan skriva ner sina känslor om Nagini och diskutera med andra ♥
// Eran Hermonii ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 23:14 |
|
TrueLuna
Elev |
Alltså om inte Voldemort hade tagit Nagini till att bli hans hade hon varit som vilken annan orm som helst. Så är det bara. Allt var Voldis fel xD
- Love between the houses! <3<3<3 6 jan, 2013 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TrueLuna: Alltså om inte Voldemort hade tagit Nagini till att bli hans hade hon varit som vilken annan orm som helst. Så är det bara. Allt var Voldis fel xD Jaa, I F****NG HATE VOLDERMORT! 6 jan, 2013 23:25 |
|
TrueLuna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TrueLuna: Alltså om inte Voldemort hade tagit Nagini till att bli hans hade hon varit som vilken annan orm som helst. Så är det bara. Allt var Voldis fel xD Jaa, I F****NG HATE VOLDERMORT! HE IS A BADASS XD - Love between the houses! <3<3<3 6 jan, 2013 23:26 |
|
Borttagen
|
6 jan, 2013 23:27 |
|
elin-15
Elev |
nAGINI ÄR ETT MYCKET VACKERT EXEMPLAR AV JUST ORMAR
6 jan, 2013 23:57 |
|
Nessie00
Elev |
Skrivet av voldemorts.haff: Hon kunde ta Hermoniis halsband som spolade tillbaka tiden, och sen kunde hon ju spola tillbaka tiden och ta stenen från harry potter. Sen, innan hon dog kunde hon ha det i handen. SMART TJEJ OVER HERE Fast nu har ju inte ormar händer direkt... EXTERMINATE!!! 7 jan, 2013 11:47 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av Nessie00: Skrivet av voldemorts.haff: Hon kunde ta Hermoniis halsband som spolade tillbaka tiden, och sen kunde hon ju spola tillbaka tiden och ta stenen från harry potter. Sen, innan hon dog kunde hon ha det i handen. SMART TJEJ OVER HERE Fast nu har ju inte ormar händer direkt... Men kära lilla Nessie00 Nagini var en speciellorm! Hon kanske har armar bara att dom inte syns? Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 7 jan, 2013 12:40 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Du har rätt hermonii, Naginiiiiiii...
7 jan, 2013 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen