Privat roll mellan mums och ginnyw123
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mums och ginnyw123
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
"Du får komma till oss ikväll" säger jag "Stackars dig."
Folk tittar på oss. Många kommer fram och frågar rätt oförskämt vad som har hänt. "Någon har dött, dumbom!" svarar jag argt.
14 jan, 2013 17:14 |
|
mums
Elev |
"Tack.", säger kag och kramar henne.
Jag måste komma över den plötsliga händelsen, ävenfall det är svårt. ![]()
14 jan, 2013 17:21 |
|
ginnyw123
Elev |
14 jan, 2013 17:28 |
|
mums
Elev |
Jag reagerar på att sirenerna slutat tjuta precis som många andra. Och steg hörs i trappan. Och personen snyftar högt.
Pappa. ![]()
14 jan, 2013 17:33 |
|
ginnyw123
Elev |
Lea springer fram till sin pappa och jag lämnar dem ensama.
Det måste bli otroligt svårt för både Lea och hennes pappa nu, efter det här.
14 jan, 2013 17:35 |
|
mums
Elev |
"Jag hörde nyheten.", snyftar pappa.
"Ja, tänk, jag så det hela! Det var jätteobehagligt...", snytar jag. ![]()
14 jan, 2013 17:47 |
|
ginnyw123
Elev |
Uppläsaren på radion ropar ut att det nu är ofarligt att vistas utomhus och att faran är över. Folk strömmar ut, förutom jag, mamma, Lea, hennes pappa och läkaren.
14 jan, 2013 17:50 |
|
mums
Elev |
Pappa går fram för att prata med läkaren.
"Hur gick det till?" Läkaren förklarar. "Det måste varit hemskt för barnen!", tjuter pappa. ![]()
14 jan, 2013 17:54 |
|
ginnyw123
Elev |
Lea nickar. "Det var det" svarar jag tomt.
Mamma springer upp och ringer en ambulans som kan komma och hämta henne.
14 jan, 2013 18:40 |
|
mums
Elev |
"Pappa, vad händer med mig nu?", frågar jag men kommer på att jag ska bo hos Annie. "Eller, det var inget."
![]()
14 jan, 2013 18:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mums och ginnyw123
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen