Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Böcker som INTE är skrivna..

Forum > Harry Potter > Böcker som INTE är skrivna..

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
The Deathly Hallow
Elev

Avatar


Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite!

Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history"

But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know

11 okt, 2011 21:03

Pigilinis
Elev

Avatar


När jag fyllde år fick jag andra harry potter böker typ quidditch (På engelska)

11 okt, 2011 21:06

Chriszy
Elev

Avatar


Skrivet av The Deathly Hallow:
Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite!

Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history"


Tänkte precis samma sak. Hogwarts - a history skylle vara den awesomeaste boken näst efter själva serien

I solemnly swear that I am up to no good.

12 okt, 2011 19:27

KajsaPotter
Elev

Avatar


Tycker att det skulle vara super kul att läsa om när marodörerna gick på Hogwarts.

12 okt, 2011 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av AliceCv:
Jag skulle absolut velat läsa om hur det skulle vara om Neville blev den utvalde. XD Gud vad roligt XD


Ja, va kul det skulle vara!

12 okt, 2011 20:44

emeper
Elev

Avatar


Ni kan ju alltid läsa fanfics

Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1

12 okt, 2011 20:46

grodan-boll
Elev

Avatar


Skrivet av The Deathly Hallow:
Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite!

Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history"


Precis vad jag tänkte!
Hade varit helt perfekt!!

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

12 okt, 2011 20:47

Borttagen

Avatar


Ja absolut

12 okt, 2011 22:36

ggary
Elev

Avatar


Asså jag skulle bli ledsen om det kom fler böcker om Harry Potter, det är liksom slut här. Det är öppet för att vi själva ska kunna få fantisera om en fortsättning. Så jag tycker inte hon ska skriva fler böcker såvida det inte är böcker som är med i Harry Potter, te x "Hogwarts historia" och dylikt.

Det är meningen...

13 okt, 2011 18:04

Borttagen

Avatar


Albus Potter och Osynlighetsmanteln eller nåt...

14 okt, 2011 09:31

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Böcker som INTE är skrivna..

Du får inte svara på den här tråden.