Böcker som INTE är skrivna..
Forum > Harry Potter > Böcker som INTE är skrivna..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite!
Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history" But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 11 okt, 2011 21:03 |
|
Pigilinis
Elev |
När jag fyllde år fick jag andra harry potter böker typ quidditch (På engelska)
11 okt, 2011 21:06 |
|
Chriszy
Elev |
Skrivet av The Deathly Hallow: Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite! Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history" Tänkte precis samma sak. Hogwarts - a history skylle vara den awesomeaste boken näst efter själva serien I solemnly swear that I am up to no good. 12 okt, 2011 19:27 |
|
KajsaPotter
Elev |
Tycker att det skulle vara super kul att läsa om när marodörerna gick på Hogwarts.
12 okt, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AliceCv: Jag skulle absolut velat läsa om hur det skulle vara om Neville blev den utvalde. XD Gud vad roligt XD Ja, va kul det skulle vara! 12 okt, 2011 20:44 |
|
emeper
Elev |
Ni kan ju alltid läsa fanfics
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 12 okt, 2011 20:46 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av The Deathly Hallow: Jag tycker inte att det ska komma fler Harry Potter-böcker, det skulle bara bli så.. B. Och det skulle förstöra storyn lite! Men jag skulle vilja ha fler sidoböcker som "Beetle the Bard" och "Quidditch genom tiderna"! Det skulle vara underbart att få läsa tex "Hogwarts - A history" Precis vad jag tänkte! Hade varit helt perfekt!! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 12 okt, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Ja absolut
12 okt, 2011 22:36 |
|
ggary
Elev |
Asså jag skulle bli ledsen om det kom fler böcker om Harry Potter, det är liksom slut här. Det är öppet för att vi själva ska kunna få fantisera om en fortsättning. Så jag tycker inte hon ska skriva fler böcker såvida det inte är böcker som är med i Harry Potter, te x "Hogwarts historia" och dylikt.
Det är meningen... 13 okt, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Albus Potter och Osynlighetsmanteln eller nåt...
14 okt, 2011 09:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen