Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chriszy
Elev |
Skrivet av WillTurner: Skrivet av The Noble Lion: Hur passar de ihop? Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3 Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop. hahahahaha det där gjorde min dag xD Själv har jag sedan första början velat att Hermione och Ron skulle bli ett par Tycker också att Neville och Luna borde bli tillsammans I solemnly swear that I am up to no good. 28 feb, 2011 22:06 |
|
WillTurner
Elev |
Skrivet av Chriszy: Skrivet av WillTurner: Skrivet av The Noble Lion: Hur passar de ihop? Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3 Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop. hahahahaha det där gjorde min dag xD Själv har jag sedan första början velat att Hermione och Ron skulle bli ett par Tycker också att Neville och Luna borde bli tillsammans Ja, Luna och Nevilla har jag hoppats på. Men hon gifter sig med Scamander. "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 28 feb, 2011 23:37 |
|
superman
Elev |
luna och draco hade varit sååå gulligt! för dom är så olika...
annars HP/DM! 28 feb, 2011 23:50 |
|
WillTurner
Elev |
Luna och Draco! XD Hahah, det vore något! "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 28 feb, 2011 23:51 |
|
superman
Elev |
28 feb, 2011 23:57 |
|
WillTurner
Elev |
Skrivet av superman: jomen eller hur? Fast a. Smått random, sådär. XD "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 1 mar, 2011 00:07 |
|
Lily
Elev |
Lupin och Tonks,Victorié och Teddy. :3
"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 1 mar, 2011 09:51 |
|
Black
Elev |
1 mar, 2011 11:16 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Black: Hagrid och Dumbie 8'3 SANT! De är så. . . protective of one another! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 11:17 |
|
WillTurner
Elev |
^ XD
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 1 mar, 2011 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen