Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit par?

Forum > Harry Potter > Favorit par?

1 2 3 ... 5 6 7 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Chriszy
Elev

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Skrivet av The Noble Lion:
Hur passar de ihop?

Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3

Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop.



hahahahaha det där gjorde min dag xD

Själv har jag sedan första början velat att Hermione och Ron skulle bli ett par

Tycker också att Neville och Luna borde bli tillsammans

I solemnly swear that I am up to no good.

28 feb, 2011 22:06

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Chriszy:
Skrivet av WillTurner:
Skrivet av The Noble Lion:
Hur passar de ihop?

Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3

Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop.



hahahahaha det där gjorde min dag xD

Själv har jag sedan första början velat att Hermione och Ron skulle bli ett par

Tycker också att Neville och Luna borde bli tillsammans

Ja, Luna och Nevilla har jag hoppats på. Men hon gifter sig med Scamander.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

28 feb, 2011 23:37

superman
Elev

Avatar

+2


luna och draco hade varit sååå gulligt! för dom är så olika...
annars HP/DM!

28 feb, 2011 23:50

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
luna och draco hade varit sååå gulligt! för dom är så olika...
annars HP/DM!

Luna och Draco! XD Hahah, det vore något!

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

28 feb, 2011 23:51

superman
Elev

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Skrivet av superman:
luna och draco hade varit sååå gulligt! för dom är så olika...
annars HP/DM!

Luna och Draco! XD Hahah, det vore något!

jomen eller hur?

28 feb, 2011 23:57

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av WillTurner:
Skrivet av superman:
luna och draco hade varit sååå gulligt! för dom är så olika...
annars HP/DM!

Luna och Draco! XD Hahah, det vore något!

jomen eller hur?

Fast a. Smått random, sådär. XD

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

1 mar, 2011 00:07

Lily
Elev

Avatar


Lupin och Tonks,Victorié och Teddy. :3

"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew."

1 mar, 2011 09:51

Black
Elev

Avatar


Hagrid och Dumbie 8'3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

1 mar, 2011 11:16

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Black:
Hagrid och Dumbie 8'3

SANT! De är så. . . protective of one another!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

1 mar, 2011 11:17

WillTurner
Elev

Avatar


^ XD

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

1 mar, 2011 11:33

1 2 3 ... 5 6 7 ... 16 17 18

Forum > Harry Potter > Favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.