Togheter forever(Lily and James)
Forum > Fanfiction > Togheter forever(Lily and James)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione4ever
Elev |
Ny bevakare. MER
YOLO 13 jan, 2013 08:44 |
|
Minihäst
Elev |
Tack alla som bevakar och läser! Ni får gärna kommentera stavfel och andra saker som kan bli bättre! Håller på med nästa kapitel med jag känner att jag inte har något att skriva, eller jo det har jag ju men vet inte riktigt vad som ska hända
another day, another slay 13 jan, 2013 09:44 |
|
LunaLove<3
Elev |
Minihäst, vill inte pressa dig eller så, men har glömt den här fanficen eller tänker du fortsätta skriva?
3 maj, 2013 17:13 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av LunaLove<3: Jag vet inte.. Har inga idéer liksom.. Sen när jag var den senaste som skrivit i tråden kändes det inte så kul heller Minihäst, vill inte pressa dig eller så, men har glömt den här fanficen eller tänker du fortsätta skriva? another day, another slay 3 maj, 2013 18:08 |
|
LunaLove<3
Elev |
Skrivet av Minihäst: Jag tycker verkligen om denna fanficen och hoppas att du tänker fortsätter skriva men jag förstår hur du känner. Ibland får man bara massa idéer på en gång och sen har man inga alls:/Skrivet av LunaLove<3: Jag vet inte.. Har inga idéer liksom.. Sen när jag var den senaste som skrivit i tråden kändes det inte så kul heller Minihäst, vill inte pressa dig eller så, men har glömt den här fanficen eller tänker du fortsätta skriva? Men du ska veta att du är en jättebra författare!
3 maj, 2013 18:27 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av LunaLove<3: Tack! Blir jätteglad! Ska se om jag kan skriva lite senare och se sen typ xDSkrivet av Minihäst: Jag tycker verkligen om denna fanficen och hoppas att du tänker fortsätter skriva men jag förstår hur du känner. Ibland får man bara massa idéer på en gång och sen har man inga alls:/Skrivet av LunaLove<3: Jag vet inte.. Har inga idéer liksom.. Sen när jag var den senaste som skrivit i tråden kändes det inte så kul heller Minihäst, vill inte pressa dig eller så, men har glömt den här fanficen eller tänker du fortsätta skriva? Men du ska veta att du är en jättebra författare! another day, another slay 3 maj, 2013 18:29 |
|
lily, luna
Elev |
Ja!!!! Älskar denna ff! Men ibland så fr man inte s mycket ider och sedan kommer masspr! Lycka till!!
6 maj, 2013 18:33 |
|
Minihäst
Elev |
Kej. Här är ett kapitel.
Tappade dig Dagen efter händelsen med Diggory och ni vet? Vaknade Lily ganska skakad. Trots allt, James hade räddat henne och kysst henne godnatt och antagligen visste han hur hon hade fallit för honom. James hade gråtit! Men, allt var en röra och hela Hogwarts visste att hon avskydde honom. Nej, hade avskytt honom. Så det var med ett huvud fullt av myror Lily gick upp morgonen, sminkade sig och tog på sig. När hon tassade ner för den knarrande trappan hade hon alla fall bestämt sig. Hon skulle inte förlora sin stolthet som någon som föll för Potters söta ord. Alla visste ju att han bara var ute efter en sak. Hade hon inte förra året tröstat en Ravenclaw tjej som trott att Black faktiskt brydde sig om henne. Men det var bara det att James hade brytt sig igår. Han hade väl gjort det? "Morgon Lily" James såg så glad ut att Lily bara ville kyssa honom ännu gladare. Men hennes stolthet stoppade henne. "Vi pratar senare Potter." Hon betonade Potter hårt och såg hur James leende sakta krympa till en liten, sorgsen och mycket frågande min. Irriterat skakade Lily på huvudet och tog med sig Alice ner till frukosten. Massa bacon och ägg var det som hamnade på tallriken idag. James ledsna blick som svepte över Lily. Plötsligt skakade James på sig och log. Hade han förstått att hon inte kunde förlora sin plats på skolan? Den enda Potter aldrig fick. Fan hon ville ju ha honom. Potter reste på sig och gick över det glänsande golvet mot henne. "Det betydde inget" James ord var som ett knytnävsslag rakt i magen. " Jag var bara någon att gråta mot. Fan dig Evans det trodde jag aldrig om dig." Med de orden lämnade han henne. another day, another slay 7 maj, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Brabrabra!
8 maj, 2013 14:43 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: nawwwBrabrabra! det betyder så mycket att någon läser ocg gillar det! another day, another slay 8 maj, 2013 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen