Eld och Vatten
Forum > Fanfiction > Eld och Vatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Oj! Jag är också Dramione, seriöst, Romione suger Ja, samma här!!! Jag är Dramione och Charry Jag är Dramione, men vad är Charry? Lol, det är inte officiellt, men Harry+Cho :3 AHA! *trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly....* Ja♥ 19 maj, 2013 21:35 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Oj! Jag är också Dramione, seriöst, Romione suger Ja, samma här!!! Jag är Dramione och Charry Jag är Dramione, men vad är Charry? Lol, det är inte officiellt, men Harry+Cho :3 AHA! *trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly....* Ja♥ Haha xD fast egentligen skulle jag ha varit Chedric, men han dog ju, sååå....
19 maj, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Oj! Jag är också Dramione, seriöst, Romione suger Ja, samma här!!! Jag är Dramione och Charry Jag är Dramione, men vad är Charry? Lol, det är inte officiellt, men Harry+Cho :3 AHA! *trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly,trögfattad Molly....* Ja♥ Haha xD fast egentligen skulle jag ha varit Chedric, men han dog ju, sååå.... Ja! Cedric.... :'( 19 maj, 2013 21:37 |
|
Hermione. Granger
Elev |
19 maj, 2013 21:37 |
|
_Bella_<3
Elev |
19 maj, 2013 22:07 |
|
amanda1104
Elev |
FANTASTISKT! Stackars Hermione, hon har verkligen hamnat i en knipa!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 maj, 2013 12:47 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Jätteeeeeebra!! ♥ Skrivet av _Bella_<3: Jätteeeeeebra!! ♥ Tack alla*! Skrivet av amanda1104: Om ni kommenterar skriver jag mer imorgon!! ♥ ♥FANTASTISKT! Stackars Hermione, hon har verkligen hamnat i en knipa!
21 maj, 2013 17:43 |
|
Lilly Ollivander
Elev |
HERREGUD VAD BRAAA!!!!! SKRIV MER SNÄÄÄÄLLA??
*bevakar som en hök* Ni kan kalla mig Liz. Jag har gjort två ffs: Under Körsbärsträdet och Mitt namn är Lulu Läs dem! :* 22 maj, 2013 16:14 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Lilly Ollivander: HERREGUD VAD BRAAA!!!!! SKRIV MER SNÄÄÄÄLLA?? *bevakar som en hök* Tack!! ♥ ♥ Kapitel 10 Det var helt tyst i Gryffindors uppehålls-rum, det var mitt i natten och Hermione hade lyckats släppa in Draco ohörbart i rummet. Draco satte sig i fåtöljen framför Hermione och log ett glatt leende. Hermione trevade i tröjärmen, skulle hon berätta? "...Draco..." "mm?" "Jag, Draco, förlåt mig, men...Ron....han...han...han kysste mig, och...och jag kysste honom." Orden verkade inte ha sjunkit in i Dracos hjärna för han såg helt borta ut. "K-kysste Weasley dig?" Hermione tittade generat ned i sina två händer, hon skämdes mycket. Draco reste sig upp, han såg inte arg ut, inte häller ledsen, hans lugg täckte hans ögon, så Hermione trodde att han inte brydde sig så mycket, men sedan tittade han upp och han såg så sårad ut att man bara kunde krama honom. Hans normalt bleka kinder var röda och hans ögon glänste. Han gick ut ur rummet utan att Hermione stoppade honom, vad hade hon gjort nu? Hon måste säga förlåt! Men istället för att stoppa honom så gick hon upp till flickornas sovsal och somnade direkt, vad var hon för hjärtlös människa?
22 maj, 2013 19:33 |
|
_Bella_<3
Elev |
22 maj, 2013 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen