Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bella Trix
Elev |
H
o.o skriv!!! ...Tick...Tack...Ti.... Potterhead and Tribute ♥
4 nov, 2012 15:35 |
|
Caty Delacour
Elev |
Bella Trix hotar du mig? Då ska jag göra som du säger!
_________________________________________ När Hermione vaknar ligger hon på golvet i ett vagt upplyst rum med en flammande brasa i hörnet och ett antal levande ljus. Hon försöker resa sig men benen lyder henne inte. Med enorm ansträngning lyckas hon komma upp på knä och ser en mörk figur vid brasan. ”Är det...är det du?” "Ja, det är jag." "Var är vi?" "Det är hemligt." "Okej?" säger Hermione och försöker på rösten avslöja personen. "Ska jag få veta vem du är nu, och...och vad du vill." Personen kollar på henne, men Hermione kan inte urskilja en person i mantelns skugga. "vem jag är?" Personen tar av sig luvan på manteln. "Och Vad jag vill?" Hon ser ett lysande blont hår, men ansiktet skyms i mörkret. "Det här är ju läskigt." "Tycker du? Instängt med en slytherninare i ett mörkt rum?" Skepnaden kommer närmare och Hermione ser nu tydligt hans ansikte. "är det din värsta mardröm?"
4 nov, 2012 15:37 |
|
viktor
Elev |
Awsome skriv meeer, känn dig riktigt bevakad
4 nov, 2012 15:39 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:40 |
|
Godrica
Elev |
Skriv mer, och känn pressen. nejmen, skriv
4 nov, 2012 15:41 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 15:42 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:42 |
|
viktor
Elev |
Känn ingen press
4 nov, 2012 15:43 |
|
Caty Delacour
Elev |
4 nov, 2012 15:43 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:43 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen