Professor R.J. Lupin
Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
Lupin är en av mina favoritkaraktärer!
Jag tycker att han är väldigt söt och charmig. Snygg också! Och så är ju Lupin en så bra lärare. Han är snäll och pedagogisk och ser alla elever. Även de som är blyga och har svårt för sig. Och han kan sitt ämne. En riktig mönsterlärare, helt enkelt. I ♥ Remus Lupin
22 okt, 2012 21:01 |
|
95mas
Elev |
Awesome saker med Lupin.
* Han är pedagogisk och perfekt lärare. * Han delar ut choklad. * Han var en marodör. * Han är en varulv. * Han är hjälpsam och sviker aldrig någon. * Även om samhället frös ut honom höll han ut. Kort sagt den bästa karaktären i HP.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
22 okt, 2012 21:08 |
|
themarauder
Lärare |
Tycker att Lupin är en väldigt bra pedagog!
Spoiler: Tryck här för att visa! =) - just like themarauder 23 okt, 2012 01:07 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag älskar Lupin för hans personlighet ♥ Han är snäll, flitig, modig och klok ♥ Och vem som helst som skulle kunna hålla lite reda på James och Sirius ser jag som en hjälte
![]()
23 okt, 2012 14:14 |
|
hermionegranger02
Elev |
han är bra!
Hermione forever! 23 okt, 2012 16:41 |
|
MissWitch
Elev |
23 okt, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Håller helt klart med dig!Han är ju bäst lixom!Och han är snäll, väldigt snäll!
23 okt, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
han är en av de bästa lärarna på hogwards hans lektioner var intressanta att följa under filmerna och så blev jag glad när jag fick höra att han var med och skapade marodörkartan. hans personlighet gillar jag lung och tålmodig lärare det är vad han e. Om jag hade honom som läarare i no så skulle jag var överlycklig.
23 okt, 2012 19:57 |
|
Fire
Elev |
Har precis lånat PoA igen för att läsa om honom. Kan inte vänta tills den kommer upp på Pottermore...
Lite ot, men har någon sett Pojken i randig pyjamas? Vist är David fantastisk bra där! ![]()
23 okt, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen