Förebilder på Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Förebilder på Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Margaret: Åh, tack! Det värmer att höra att någon ser upp till mig, det hade jag aldrig trott. Tack, fina du! Det är ju inte så svårt att tro. ^^ Om man bara alltid förutsätter att man är bäst blir livet så mycket bättre. XD KossanbertaJag vill liksom säga att jag ser upp till dig. Men det känns konstigt. Du är ju mkin partner in crime. We are equal geniuses you know. Luna Chang I will keep it forever. ^^ 4 nov, 2012 06:31 |
|
Borttagen
|
Luna Chang - Åh, detsamma! Du är bäst!
4 nov, 2012 09:15 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex
Jag måste göra matchande partners-in-crime t-shirts till oss! O_O ... Eller, jag menar... Jag ska INTE göra matchande t-shirts till oss. Var har du fått det från? PFFFFT. Fjomperier. 4 nov, 2012 12:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Sen har vi såklart Nymfadora Tonks som helt seriöst måste vara världens finaste människa. Hur många tusen gånger har jag (och wilma, alva, jan, alla, u name it) inte förundrats och bara tänkt ''herregud att hon orkar---''. Så otroligt snäll och fin och omtänksam hela tiden. HELA VÄRLDENS FÖREBILD. alla skulle älska varandra om du smittade av dig. Å sötaste människa! ♥♥ Tack fina fina du!!! ♥ Å nu börjar jag nästan gråta, vilken fin syster jag har! ♥♥♥ ![]() 4 nov, 2012 14:42 |
|
MissWentz
Elev |
Jaha, förebilder!
Jag trode att du menade bilder på gammla mugglis asså ni vet efter en renovering. xD typ Före [en bild på gammla mugglis] efter [en bild på mugglis nu] ![]()
4 nov, 2012 15:06 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Kossanberta
Jag har alltså inte hört något. 4 nov, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid sett upp till Kintsugi. Du är så fin, snäll, härligt slytherinig och liksom... bara allmänt glad och trevlig.
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 nov, 2012 16:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag har alltid sett upp till Kintsugi. Du är så fin, snäll, härligt slytherinig och liksom... bara allmänt glad och trevlig. Spoiler: Tryck här för att visa! gudars skymning vad tårögd du gjorde mig ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 nov, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: avifors. Den här människan har en sådan enorm humor och levnadsglädje att hon får vem som helst att skratta. Jag fullkomligt älskar att sitta och bläddra bland hennes tummar. ![]() ÄR. DU. GALEN. nej. Är du på riktigt?! HUR I HELA FRIDEN KAN JAG HA ÄRAN ATT FÅ LÄRA KÄNNA DIG I CAN'T EVEN- no. Nope. Nope noppeeee.. I'm done. Du vet väll att du är awesome och absolut bäst och att jag älskar att se dig båda ute i vilda forumen och i min lilla brevlåda?! 4 nov, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
avifors
Du har precis min humor, du är awesome, du är härlig, i like uuuu InspiredPsycho Du är dig själv och står för vad du tycker, du är awesooome 4 nov, 2012 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen