För er som inte vet heter trollen....
Forum > Mugglarportalen > För er som inte vet heter trollen....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 okt, 2012 04:35 |
|
Borttagen
|
Troll är söta.
30 okt, 2012 10:59 |
|
Millson Lovegood
Elev |
30 okt, 2012 11:01 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: har trollen försvunnit redan? eller är det jag som inte hittar några? Känner desamma, DON'T LEAVE ME TROLLS! D: Btw Den som heter Snubben är la en tjej? ;O EDIT: Jag såg 2 troll nu så dem är kvar.
30 okt, 2012 11:02 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Deathless: Skrivet av Millson Lovegood: har trollen försvunnit redan? eller är det jag som inte hittar några? Känner desamma, DON'T LEAVE ME TROLLS! D: Btw Den som heter Snubben är la en tjej? ;O EDIT: Jag såg 2 troll nu så dem är kvar. Nee, Snubbe ser bara ut som en tjej om man inte kollar noga 30 okt, 2012 11:11 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Troll är söta. Håller med! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 2 nov, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
DD är nog det troll jag klubbar ner oftast
2 nov, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DD är nog det troll jag klubbar ner oftast För mig är det Korto/Kurt som är den jag klubbar ner mest, och det är även min favorit ^-^ 2 nov, 2012 18:17 |
|
Miss_Green
Elev |
Ni som säger att det är Åke och Trolli, vilka är vilka? ^^
Spoiler: Tryck här för att visa! Hihi ^^ ;; ![]()
2 nov, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green:
Ni som säger att det är Åke och Trolli, vilka är vilka? ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Hihi ^^[/quote Mins inte xD Åke är han den där söta som står upp. Inte han med klubban 2 nov, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen