Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
själklart, tror jag hade passat som luna, är lika knäpp som henne anars en slytherinare
9 nov, 2012 20:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Ja, men jag vet inte vem
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2012 00:09 |
|
eragur
Elev |
Ja , det skulle jag , hmm vet inte villken .
10 nov, 2012 15:26 |
|
emmasagman
Elev |
absolut hade varit en dröm!
hade gärna spelat luna lovegood 10 nov, 2012 15:52 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har drömt om att spela Ginny Weasley, men jag tror inte att skådespelare är något jag kommer att bli i framtiden ändå.
10 nov, 2012 15:56 |
|
DarkBells
Elev |
Jag tror inte det skulle bli samma sak om jag spelade tex. Hermione Granger.
Självklart skulle det vara kul att spela någon karaktär, men för mig så skulle historien och filmerna inte vara ... Rätt. Bara min åsikt, hehe
10 nov, 2012 15:56 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jaa såklart! Jag skulle kunna vara nästan vem som helst bara jag skulle få vara med!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 10 nov, 2012 23:52 |
|
Dragonflies
Elev |
Åhja, helt klart
Jag skulle kunna spela Ginny eftersom att jag är lite lik henne. Men ag skulle nog inte spela så bra! xD (Fast alla ((många)) verkar ju hata Ginny-skådespelerska, så det kanske är lugnt?) 11 nov, 2012 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen