Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


själklart, tror jag hade passat som luna, är lika knäpp som henne anars en slytherinare

9 nov, 2012 20:34

Queen Boo
Elev

Avatar


Ja, men jag vet inte vem

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2012 00:09

eragur
Elev

Avatar


Ja , det skulle jag , hmm vet inte villken .

10 nov, 2012 15:26

emmasagman
Elev

Avatar


absolut hade varit en dröm!
hade gärna spelat luna lovegood

10 nov, 2012 15:52

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har drömt om att spela Ginny Weasley, men jag tror inte att skådespelare är något jag kommer att bli i framtiden ändå. Jag spelar teater, jag gillar det, men det är inget jag tänker göra en karriär på.

10 nov, 2012 15:56

DarkBells
Elev

Avatar


Jag tror inte det skulle bli samma sak om jag spelade tex. Hermione Granger.
Självklart skulle det vara kul att spela någon karaktär, men för mig så skulle historien och filmerna inte vara ... Rätt.
Bara min åsikt, hehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

10 nov, 2012 15:56

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Jaa såklart! Jag skulle kunna vara nästan vem som helst bara jag skulle få vara med!

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

10 nov, 2012 23:52

Dragonflies
Elev

Avatar


Åhja, helt klart

Jag skulle kunna spela Ginny eftersom att jag är lite lik henne. Men ag skulle nog inte spela så bra! xD (Fast alla ((många)) verkar ju hata Ginny-skådespelerska, så det kanske är lugnt?)

11 nov, 2012 00:33

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

Du får inte svara på den här tråden.