När de bytte liv [SV]
Forum > Fanfiction > När de bytte liv [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MissBellatrix: många anledningar! 1. Gillar bilden 2. Gillar skådisen 3. vill superduper gärna se filmen 4. Um.. Jag gillar hennes klänning! ;P Varför ser du inte filmen då?,) 25 okt, 2012 20:02 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: många anledningar! 1. Gillar bilden 2. Gillar skådisen 3. vill superduper gärna se filmen 4. Um.. Jag gillar hennes klänning! ;P Varför ser du inte filmen då?,) har den inte ;( och får inte köpa den och jag får inte titta på film på vardan, finns den på utube? Hey there. You come here often? 25 okt, 2012 20:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Mary Mintsone och MissBellatrix,snälla, sluta spamma!
25 okt, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
MissBellatrix: Den finns på:
*"Videobutik" * http://swefilmer.com/ * Kanske youtube.=) *http://www.movie2k.to/ ÖVer: Vi spammar inte. Vi diskuterar en grej?o.O ~räknas det som spamma nu mera. Är det något jag missat?:o 25 okt, 2012 20:08 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, på en ff; man diskuterar inte om det där på fanfictions, då ÄR det spam!MissBellatrix: Den finns på: *"Videobutik" * http://swefilmer.com/ * Kanske youtube.=) *http://www.movie2k.to/ ÖVer: Vi spammar inte. Vi diskuterar en grej?o.O 25 okt, 2012 20:10 |
|
Tamburlaine
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: många anledningar! 1. Gillar bilden 2. Gillar skådisen 3. vill superduper gärna se filmen 4. Um.. Jag gillar hennes klänning! ;P Brrr hemsk film :s kan inte tåla skräckfilmer!
25 okt, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Winny Geasley, ojdå. Det tänkte jag inte på, att det kunde räknas som. Tänkte väl att det räknades som en berättelsediskussion (film) och kopplade det lite grann.
~Ska tänka på det i fortsättningen, då jag vet det nu. Tack för att du sa till.=) 25 okt, 2012 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-25 kl. 20:16
|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: vsg♥Winny Geasley, ojdå. Det tänkte jag inte på, att det kunde räknas som. Tänkte väl att det räknades som en berättelsediskution (film) och kopplade det lite grann. ~Ska tänka på det i fortsättningen, då jag vet det nu. Tack för att du sa till.=) 25 okt, 2012 20:14 |
|
Elina Potter
Elev |
när kommer det mera??
Go Mugglis! 25 okt, 2012 20:58 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Elina Potter: när kommer det mera?? Som jag sa... Kanske imorgon/övermorgon/dagen efter det Min bokblogg
27 okt, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen