Varför skulle han bry sig? (SV)
Forum > Fanfiction > Varför skulle han bry sig? (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elina Potter
Elev |
Vem gillar ni mest?
1. Jesper X. Elin 2. Ebba 3. Clara 4. James Skriv in personen du gillar mest Go Mugglis! 20 okt, 2012 08:09 |
|
Borttagen
|
Jag har lite svårt att hålla reda på vem som är vem.
Bara att tänka på: ge inte karaktärerna för lika namn. 20 okt, 2012 08:26 |
|
Elina Potter
Elev |
Okej. Men här har du (och ni) en förklaring varför jag valde dom namnen.
Jesper=Jag är kär i en kille som heter Jesper på riktigt Elin=Jag heter Elin Ebba=Min bästis heter Ebba Clara=Den drygaste tjejen i vår klass heter Clara James=Det är Jespers bror Go Mugglis! 20 okt, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ha det så roligt ? 20 okt, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
på badet menade jag
20 okt, 2012 08:42 |
|
Elina Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: på badet menade jag Tack Go Mugglis! 20 okt, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
oki!
20 okt, 2012 09:16 |
|
Elina Potter
Elev |
Jag är hemma!
Go Mugglis! 20 okt, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
när tror ni nästa kapitel kommer
20 okt, 2012 11:59 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
20 okt, 2012 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen