Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Spöke eller gå vidare?

Forum > Harry Potter > Spöke eller gå vidare?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
kocospricken15
Elev

Avatar


1. Jag skulle nog vilja bli spöke.


2. Hmm... Voldi hade nog blivit rätt "utstött" som spöke p.g.a. vad han hade gjort i livet. Såååååå... Jag vet inte vad han skulle välja, men han var ju liksom inte männsklig elr. som nåt djur, för han levde ju genom andra. Han gick nog vidare. Tror jag...

Om Voldi hade vart Tom Dolder hela sitt liv hade han kanske valt att bli spöke, för han ville ju ha typ evigt... Men sammtidigt lever man ju inte om man är ett spöke. Hmm... Svårt val. Han hade nog gott vidare. Tror jag...

Min bok-klubb: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=27711&page=13#p1715992

4 nov, 2012 14:04

captaiin
Elev

Avatar


beror på, kanske spöke som hjälper folk

captaiin

8 jan, 2013 22:25

moaskywalkr
Elev

Avatar


1 skulle velat gå vidare, tycker det verkar så hemskt att behöva finnas kvar i all evighet utan att egentligen leva

2 tror att voldemort skulle ha gått vidare. idk varför, det känns bara inte som att han skulle gjort sig som spöke. han ville ju ha evigt liv after all, och att vara ett spöke är ju inte detsamma som att leva

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQrGORf_GeUjjYC_pzDgQosJH5c4RY0hNqMlOu-ACQH2-GXqlhmhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTxaTsI9dvzLwc2KADA0nBv3WFf4UOojDhhKEoQN4T8nx9A0sbx

9 jan, 2013 02:38

joel dumbledore
Elev

Avatar


jag skule nog gå vidare

Join the dark side, we have cookies. :D

10 jan, 2013 17:35

Borttagen

Avatar


Snälla jag ber dig. Säg Tom Riddle, inte Dolder

10 jan, 2013 17:37

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Jag skulle bli spöke men jag tror att Voldermort skulle gå vidare eftersom han nog är lite missnöjd med sitt liv och bara vill försvinna!

Utman mej gärna på duell!

10 jan, 2013 17:48

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Spöke eller gå vidare?

Du får inte svara på den här tråden.