Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(vrf gjorde han det)
9 okt, 2012 17:00 |
|
mums
Elev |
9 okt, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag sprang efter Edward.
"vänta"! ropade jag 9 okt, 2012 17:02 |
|
mums
Elev |
9 okt, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
jag går hem till mig, och bara tänker på Edward.
"BELLA HAR DU GJORT LÄXAN"! ropar min mamma "JA DET HAR JAG" sa jag men jag hade inte gjort den engentligen 9 okt, 2012 17:06 |
|
mums
Elev |
9 okt, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
(vem är Esme)
jag bestämmer mig för att ringa Edward 9 okt, 2012 17:12 |
|
mums
Elev |
9 okt, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
"hej..det är jag, angående om idag...asså...jag..gillar dig...väldigt mycket, om du ser mig med Jacob så är det bara för att han gillar mig, men jag gillar inte han, jag älskar dig, men snälla säg inget" sa jag
9 okt, 2012 17:19 |
|
mums
Elev |
"Bella lyssna!" Säger jag. "Jag gillar dig som tjej, men jag har en hemlighet jag inte kan berätta för dig. Det kommer inte funka."
Sen lägger jag på. ![]()
9 okt, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen