Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av 95mas: Tack så mycket!!Superbra. 11 okt, 2012 21:30 |
|
Alert
Elev |
Jättebra skrivet! Du är verkligen duktig på att skriva och speciellt på att beskriva olika saker så det känns verkligt. Tycker också du har bra fantasi så du lätt kommer på saker som får en att skratta, vilket är super. Jag hoppas det kommer mer snart (men stressa såklart inte) för det här var verkligen jättesuperdupermegabra!
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 11 okt, 2012 21:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Alert: Tacktacktack!!! Nu blev jag verkligen JÄTTEGLAD!!!!Jättebra skrivet! Du är verkligen duktig på att skriva och speciellt på att beskriva olika saker så det känns verkligt. Tycker också du har bra fantasi så du lätt kommer på saker som får en att skratta, vilket är super. Jag hoppas det kommer mer snart (men stressa såklart inte) för det här var verkligen jättesuperdupermegabra! 11 okt, 2012 21:45 |
|
Hanlio
Elev |
ÄGIG story! Jag lovar dig att om du skickar in den till ett bokförlag så kommer dom att ta in den direkt. Jag skojar ej.
[im
12 okt, 2012 15:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Hanlio: Tack!! Tack!! Du vet hur mycket ditt beröm gjorde mig glad...hoppas jag. Jag har ju läst några av dina berättelser och de är jättebra!! Och...och sen skriver du så här fina saker om mig!! Jag älskar dig ♥ !!!!ÄGIG story! Jag lovar dig att om du skickar in den till ett bokförlag så kommer dom att ta in den direkt. 12 okt, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!!!!!!
12 okt, 2012 20:17 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!!Jätte bra!!!!!! 12 okt, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Mer? c:
12 okt, 2012 22:10 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske idag, senast på måndag Mer? c: 13 okt, 2012 09:10 |
|
Borttagen
|
Okej
13 okt, 2012 10:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen