Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

1 2 3 ... 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av 95mas:
Superbra.
Tack så mycket!!

11 okt, 2012 21:30

Alert
Elev

Avatar


Jättebra skrivet! Du är verkligen duktig på att skriva och speciellt på att beskriva olika saker så det känns verkligt. Tycker också du har bra fantasi så du lätt kommer på saker som får en att skratta, vilket är super. Jag hoppas det kommer mer snart (men stressa såklart inte) för det här var verkligen jättesuperdupermegabra!

Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004

11 okt, 2012 21:39

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Alert:
Jättebra skrivet! Du är verkligen duktig på att skriva och speciellt på att beskriva olika saker så det känns verkligt. Tycker också du har bra fantasi så du lätt kommer på saker som får en att skratta, vilket är super. Jag hoppas det kommer mer snart (men stressa såklart inte) för det här var verkligen jättesuperdupermegabra!
Tacktacktack!!! Nu blev jag verkligen JÄTTEGLAD!!!!

11 okt, 2012 21:45

Hanlio
Elev

Avatar


ÄGIG story! Jag lovar dig att om du skickar in den till ett bokförlag så kommer dom att ta in den direkt. Jag skojar ej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fnsa33.casimages.com%2Fimg%2F2013%2F03%2F07%2F%2F130307053543499786.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3facb1e7841c0633734ec8eae0fb3df6%2Ftumblr_mu9gw3E5zu1re3c2eo3_500.gif [im

12 okt, 2012 15:35

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Hanlio:
ÄGIG story! Jag lovar dig att om du skickar in den till ett bokförlag så kommer dom att ta in den direkt.
Tack!! Tack!! Du vet hur mycket ditt beröm gjorde mig glad...hoppas jag. Jag har ju läst några av dina berättelser och de är jättebra!! Och...och sen skriver du så här fina saker om mig!! Jag älskar dig ♥ !!!!

12 okt, 2012 15:39

Borttagen

Avatar


Jätte bra!!!!!!

12 okt, 2012 20:17

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jätte bra!!!!!!
Tack!!

12 okt, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Mer? c:

12 okt, 2012 22:10

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mer? c:
Kanske idag, senast på måndag

13 okt, 2012 09:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Mer? c:
Kanske idag, senast på måndag
Okej

13 okt, 2012 10:02

1 2 3 ... 5 6 7 8 9

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Du får inte svara på den här tråden.