Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
det är INTE gott!
14 feb, 2011 15:50 |
|
Mataki
Elev |
det är gott men man blir törstig, så man måste dricka, sen måste man ställa sig upp för att gå på toa x(
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 14 feb, 2011 17:46 |
|
Luna 1
Elev |
Jag gillar den mesta choklad men det är bara jag i klassen som gillar typ 85 procent eller högre !
Ps: Är 11 !
Tumblr.
14 feb, 2011 20:17 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Skrivet av Luna 1: Jag gillar den mesta choklad men det är bara jag i klassen som gillar typ 85 procent eller högre ! Ps: Är 11 ! Wow! Jag tål knapp något över 70% (14 år). Mjölkchoklad är absolut bäst! ![]() 14 feb, 2011 20:20 |
|
Protego
Elev |
14 feb, 2011 20:41 |
|
Oskan
Elev |
Nyss ätit upp en chokladkaka med 70% kakao, med smak av apelsinkrokant
Mums! "May the force be equal to mass times acceleration" 14 feb, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
WAH!?!?! OJ jäklar!
Nej, jag klarar mig inte utan choklad :c ♥ 15 feb, 2011 00:01 |
|
mitchan
Lärare |
15 feb, 2011 00:38 |
|
Ginnyy
Elev |
15 feb, 2011 10:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av mitchan: förresten. jag älskar sån där marabou choklad med luftbubblor i ♥ Jag tycker också väldigt mycket om luftbubblechokladen! Den är verkligen supergod. ♥ without something there is no nothing 15 feb, 2011 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen