Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hade varit godisvagnens stamkund. just sayin' guys
Eller så hade jag antagligen snott Pottans glasögon, heheh. ;' 2 sep, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
a året på Hogwarts!
2 sep, 2012 20:29 |
|
Draconifors
Elev |
Har redan gått ut, (är 19) men jag brukade spendera tågresan med mina vänner, knallkort och sjukliga mängder av godis!
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 2 sep, 2012 20:34 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Träffat mina kompisar och kollat igenom kursböckerna till året.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 sep, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag har mest pratat med kompisar och fått lite nya kort typ
3 sep, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Böcker, massa böcker.
3 sep, 2012 11:07 |
|
Soda
Elev |
Jag satt och flummade med aliza och Nova och vi spelade trollkarls shack
Sen kom ju Nedja oxå som ska börja första året
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
3 sep, 2012 11:14 |
|
Borttagen
|
Jag hade nog jämfört smaker på bertie botts bönor i alla smaker med mina kompisar och pratat och så
3 sep, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Sen åt jag såklart lite Chokladgrodor och Bertie Botts evry falvour beans.
Haha, jag fick bara dumbledore kort och ändå köpte jag tio.... 3 sep, 2012 16:45 |
|
LunaLove<3
Elev |
3 sep, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen