Obliviate [Sv]
Forum > Fanfiction > Obliviate [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förlåt! Jag har inte hunit skriva
2 sep, 2012 10:52 |
|
MT
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förlåt! Jag har inte hunit skriva Bra Buuuuuuuuuuu 2 sep, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Blev väldigt kort men här är det!:
~~Kapitel 3, Underskriften~~ Gyllenroy var glad att han kunde en bortglömd formel. Han skulle kunna använda den till vad han ville utan att någon förstod vad som hände. Dom viste ju inte formlen. Den var ju bortglömd. Bara han kunde använda den. Ingen skulle någonsin förstå att det var han. Han kunde bli kung, eller rektor på Howarts. Om han annvände formlen på rektorn skulle han kunna försöka få honnom att tro att jag var rektor. Idag skulle vi till Hogsmeade för första gången. Gyllenroy hade ett papper som han gav till en Lärare. Det var en lapp om underskrift för att få gå till Hogsmeade. Hans mamma hade skrivit under det. Eftersom pappan hade blivit träffad av en cruciatus-förbanelse, låg han på sjukhus, och kunde inte skriva på. Det var 5 minuter kvar innan vi skulle bege oss till Hogsmeade. Soo, vad tycks? 2 sep, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Jätte bra
2 sep, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Tack!♥
2 sep, 2012 14:25 |
|
MissFniss
Elev |
2 sep, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Naw! Tack!!! ♥
2 sep, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
super duper bra!
2 sep, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Thank You Very Mauch! ♥
2 sep, 2012 16:41 |
|
MT
Elev |
bra!!!!!
Buuuuuuuuuuu 2 sep, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen